آفتاب
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس طرف مقابل را به پایبندی تعهدات وادار می‌کند

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس طرف مقابل را به پایبندی تعهدات وادار می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس طرف مقابل مذاکرات را وادار به پایبندی به تعهدات و عقب نشینی از مواضع زیاده خواهی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، با گرامیداشت روز قدس گفت:حضور یکپارچه و منسجم ملت ایران در صحنه همواره دشمنان نظام و مستکبران جهان را از زیاده خواهی بازداشته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این تجربه 50 ساله ملت ایران و انقلاب اسلامی است که حضور مردم در صحنه های انقلابی موجب می شود دشمنان نظام از مواضع خود علیه ما کوتاه بیایند.

وی تصریح کرد: با توجه به مذاکرات هسته ای و نتایجی که در پیش داریم حضور باشکوه مردم ایران در این راهپیمایی در روند مذاکرات، طرف مقابل را به عقب نشینی از زیاده خواهی‌هایش وادار می‌کند و زمینه را برای کوتاه آمدن دشمن از مواضع زیاده خواهی فراهم می‌سازد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید بدانیم دشمنان انقلاب و نظام دست از دشمنی بر نمی دارند اما حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی نقشه های آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام

کد N884213

وبگردی