آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با مستکبرین/

اختری: امام نقشه غرب برای ایجاد یک رژیم یهودی را نقش بر آب کرد

اختری: امام نقشه غرب برای ایجاد یک رژیم یهودی را نقش بر آب کرد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(س) گفت: امام 37 سال قبل با دوراندیشی در نامیدن جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس در واقع توطئه و نقشه غرب برای ایجاد رژیم و دولت یهودی در منطقه خاورمیانه را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین اختری در سخنرانی در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز گفت: بیش از 100 سال قبل نقشه و توطئه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی توسط انگلیس و با حمایت غرب و سران برخی از دول اسلامی در منطقه طرح‌ریزی شد.

وی ادامه داد: قرار این بود که تمامی مردم فلسطین از کشورشان کوچنده شده و فلسطین به کشوری یهودی تبدیل شود اما 37 سال پیش بزرگمردی خردمند رهبری انقلاب را بر عهده گرفت که سرانجام آن نقش بر آب شدن توطئه‌های غرب بود.

وی با تاکید بر این‌که «امروز ایران، سوریه و لبنان اصلی‌ترین حامیان فلسطین به شمار می‌روند» تاکید کرد: امروز مسلمانان جهان در موضوع مسائل اسلامی آگاه شده‌اند و اسرائیل بعد از شکست‌های متوالی از حزب‌الله لبنان دیگر نتوانست پشت راست کند و جایگاه خود را به دست بیاورد.

اختری ادامه داد: امروز اسرائیل در بدترین شرایط از نظر سیاسی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی قرار دارد و دیگر اثری از صلح خیانتکارانه کمپ دیوید دیده نمی‌شود.

وی گفت: امام مسئله فلسطین را به یک مسئله اسلامی و حتی جهانی بدل کرد و توانست فرصتی را که امروز پیش روی مسلمانان جهان ایجاد شده است را فراهم کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(س) گفت:‌ اگر امروز می‌بینیم تروریست را مسلح می‌کنند و رژیم آل سعود را به جان مردم یمن می‌اندازند پشتیبان تمام این اعمال، آمریکا و غرب جنایتکار است. اما مسلمانان جهان بیدار شده‌اند و حاضر نیستند توطئه‌های جهان غرب را در برابر اسلام بپذیرند.

وی گفت: تمام تروریست‌ها و گروه‌های تروریستی از جنایتکاران داعش تا القاعده و طالبان تروریست‌های خاورمیانه و تروریست‌های فعال در آفریقا همه دست‌پرورده آمریکا هستند و آمریکا و اسرائیل پشتوانه آنان است.

اختری ادامه داد: امروز سران غرب متوجه شده‌اند که حیات اسرائیل به خطر افتاده و تمام نقشه‌هایی که کشیده بودند بر آب شده است. بنابراین گروه‌های تروریستی را در نقاط مختلف فعال کرده‌اند تا سیاست اسلام زدایی را دنبال کنند.

وی با تاکید بر این‌که «اسرائیل راهش برای نفوذ به کشورهای اسلامی بسته شده است» گفت: امروز اسرائیل یا باید در دریا غرق شود یا به گونه‌ای از زمین محو گردد و امروز نشانه‌های وعده امام که فرمود اسرائیل باید از بین برود، را می‌بینیم.

وی با اشاره به اظهار نظرهای صدر اعظم آلمان و برخی سیاستمداران آمریکا در حاشیه مذاکرات هسته‌ای در وین تاکید کرد که این اظهارنظرها مواضع غرب در پشتیبانی از اسرائیل را کاملا روشن کرد.

اختری گفت: اگر این تفاهم آن گونه که رهبری انقلاب فرمودند و دولت پیگیری می‌کنند به نتیجه برسد، بدترین وضعیت برای عربستان و اسرائیل در منطقه ایجاد خواهد شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(س) گفت: به نتیجه رسیدن این تفاهم، باز شدن راه برای مقابله با سیاست‌های توسعه طلبانه و زورمدارانه‌ی اسرائیل و دول غربی است.

وی راه رسیدن به موفقیت را مقاومت، ایستادگی و همبستگی میان ملت و دنبال کردن مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری دانست.

انتهای پیام

کد N884183

وبگردی