آفتاب
روحانی در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است

روز قدس اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است

رئیس جمهور با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس به معنای وفاداری به آرمان فلسطین و قدس عزیز و اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است.

به گزارش خبرنگار مهر ،حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز جمعه و همراه با خیل گسترده مردم تهران، در مراسم باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرد.

رییس جمهور که در تقاطع میدان فلسطین و خیابان انقلاب به جمع راهپیمایان پیوست، در پاسخ به سوالی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قبل از هر چیز باید از ملت بزرگ ایران که دیشب تا صبح در مراسم‌ها و گردهمایی‌های باشکوه شب قدر را پاس داشتند و امروز در سراسر کشور در خیابان‌ها حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی اظهارداشت: در واقع روز قدس و این مراسم به معنای وفاداری به آرمان فلسطین و قدس عزیز و اعلام امید به آینده‌ای بسیار روشن است. قطعا با وحدت و انسجام مسلمانها، مقاومت، ایستادگی، جهاد و فداکاری، مسلمانان به اهداف بلندشان و از جمله ملت فلسطین به هدف بزرگش خواهد رسید.

رییس جمهور در پاسخ به این سوال که شرایط امروز جوامع اسلامی چقدر ساخته دست صهیونیست‌ها است؟، اظهارداشت: امروز البته در بسیاری از کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه وجود دارد و تروریست‌ها شرایط را برای زندگی مردم سخت و دشوار می‌کنند و بی تردید پشتوانه این اختلافات، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هستند.

کد N884151

وبگردی