آفتاب

وزیر اطلاعات: رزمندگان جبهه دیپلماسی در هر شرایطی مورد حمایت ما هستند

وزیر اطلاعات: رزمندگان جبهه دیپلماسی در هر شرایطی مورد حمایت ما هستند

وزیر اطلاعات اظهار کرد: دنیای اسلام مگسک تفنگ‌های خود را به جای سینه‌های مسلمانان، به سمت اسرائیل بگیرد.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: دنیای اسلام مگسک تفنگ‌های خود را به جای سینه‌های مسلمانان، به سمت اسرائیل بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: پیام روز جهانی قدس به دنیای اسلام این است که مگسک تفنگ‌های خود را به سمت اسرائیل بگیریم نه به سمت سینه‌های جوانان یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی.

وی خاطر نشان کرد: باید دنیای اسلام قلب دام استعماری را از هم بگسلاند و قلب صهیونیست ها را نشانه برود.

علوی با تاکید بر اینکه امروز همه برنامه های استکبار به خاطر اسرائیل است، گفت: دنیای استکبار امروز به این نتیجه رسیده است که برای تامین امنیت اسرائیل، به جای اینکه اسرائیل را تقویت کند، جبهه مقابل را تضعیف نماید.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امروز عملا می بینیم که این توطئه استکبار جواب داده است و در این سالها که مقاومت تضعیف شده اسرائیل احساس امنیت کامل می‌کند. در حالیکه سالهای قبل لحظه شماری می کرد تا شاهد روزهای پایانی خود باشد.

به گزارش ایسنا، علوی همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر ضرورت حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای فارغ از نتیجه مذاکرات با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما مانند رزمندگان اسلام هستند، گفت: چنانچه ما در یک عملیات خود موفقیت به دست نمی‌آوردیم حمایتمان از رزمندگانمان برداشته نمی شد امروز هم همین گونه است. نه تنها در شرایطی که رزمندگانمان در جبهه پیروز شوند مورد حمایت هستند بلکه در همه شرایط مورد حمایت ما بوده و هستند.

وی در پایان با بیان اینکه عرصه دیپلماسی قطعا سخت‌تر از نبرد جبهه‌های دفاع مقدس است، اظهار کرد: در هر حال فرزندان ملت امروز در مذاکرات مورد حمایت ما و ملت فهیم ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام

کد N884122

وبگردی