آفتاب
رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد

تهسیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان فلسطینی و لبنانی/ حمایت ملت ایران از تیم مذاکره کننده

تهسیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان فلسطینی و لبنانی/ حمایت ملت ایران از تیم مذاکره کننده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس ضمن بیان اینکه روز قدس نشانه همبستگی ملت‌های اسلامی است، از تسهیلات دانشگاه برای تحصیل دانشجویان فلسطینی و لبنانی خبر داد.

دکتر حمید میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: این راهپیمایی هر ساله به نشانه اعتراض به اشغال فلسطین که 60 سال است با توطئه انگلیس، آمریکا و متاسفانه با تایید سازمان ملل صورت گرفته، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان ملل این ملت را که در این سازمان نماینده داشت از جغرافیایی سیاسی جهان حذف کرد و پیام ما در این راهپیمایی این است که این ملت و سرزمین باید احیا شود و قصاوت صهیونیست‌ها و جنایت آنها را محکوم می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدواریم حضور مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی این پیام را برساند که قدس شریف باید آزاد شود و ملت فلسطین به سرزمینشان برگردند. این خواسته ملت ایران است که 35 سال است که روی آن پافشاری می‌کند.

وی همچنین بااشاره به تسهیلات دانشگاه آزاد برای تحصیل جوانان فلسطینی و لبنانی گفت: دانشجویان لبنانی می‌توانند در واحد لبنان دانشگاه پذیرش شوند. ضمن آنکه هر کدام از این دانشجویان اگر بخواهند برای تحصیل در دانشگاه آزاد وارد کشور شوند دانشگاه آزاد آنها را با تخفیف‌های ویژه‌ای پذیرش می‌کند.

ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد همچنین درباره تیم مذاکره کننده هسته‌ای و زیاده خواهی طرف غربی، گفت: تیم مذاکره کننده ما حرف‌های خود را خیلی محکم و قوی با کارشناسی درباره حفظ حقوق ملت ایران و حفظ حقوق هسته‌ای زده‌ است.

وی ادامه داد: امیدواریم تیم مذاکره کننده مقابل نیز به واقعیت‌های روشنی که سر راه آنها قرار دارد و این‌که ایران یک قدرت فرامنطقه‌ای است توجه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: مردم تاکنون خیلی خوب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت کرده‌اند و همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند این تیم، تیم غیور، امین و متدینی است که کارشناسان زبده‌ای دارد و در حال حاضر آنها از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع می‌کنند.

وی در ادامه گفت: تیم مذاکره کننده ما تاکنون دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران را به خوبی انجام دادند و مردم نیز همیشه از آنها حمایت خواهند کرد که البته اکثریت مردم ایران از این تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

کد N884117

وبگردی