آفتاب
صادق در گفتگو با مهر:

روز قدس، روز دفاع از فلسطین و نهضت مقاومت است

روز قدس، روز دفاع از فلسطین و نهضت مقاومت است

مشاور رسانه ای رئیس جمهور، اعتدال و انسجام را نسخه شفابخش افراط گری‌های منطقه دانست و گفت: راهپیمائی روز قدس هر ساله باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود، دلیل حقانیت و مظلومیت ملت فلسطین است.

محمدرضا صادق در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور حماسی گونه مردم در راهپیمائی روز قدس، اظهارداشت: همان گونه که امام خمینی (ره) گفته‌اند روز قدس، روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) است. روزی است که مردم آزاده جهان با حضور در راهپیمایی، بیداری و انزجار خود را نسبت به رفتار غاصبانه و صبوعانه رژیم نامشروع صهیونیستی و همین‌طور حامیان آنان ابراز می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی ۳۶ سال گذشته همواره راهپیمایی و اکرام مواضع ضد صهیونیستی در روز قدس مورد استقبال آزاداندیشان جهان قرار گرفته است، افزود: راهپیمائی روز قدس هر ساله باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار می‌شود و این خودش دلیل حقانیت و مظلومیت ملت فلسطین و نهضت مقاومت است.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس یک حرکت متمدنانه و متعهدانه آزادگان و آزاداندیشان جهان برای ابراز موضع نسبت به شقاوت، افراطی‌گری و ظلم علیه یک ملت است.

وی گفت: امروز متاسفانه شاهد هستیم که برخی سران و شاهزاده‌های سبک‌سر در کشورهای منطقه که فاقد مشروعیت و پشتوانه قانونی و مردمی برای حکومت هستند، به رژیم صهیونیستی اتکا می‌کنند و با رفتار صبوعانه همان کاری را انجام می‌دهند که رژیم صهیونیستی طی دهها سال گذشته علیه مردم فلسطین انجام داده است.

صادق، یادآور شد: اقدامات صبوعانه‌ و وحشیانه‌ای که علیه کودکان بی‌دفاع یمن و یا جنایاتی که افراطیون نامسلمان داعش و سایر سلفی‌های تکفیری در عراق، سوریه و برخی کشورهای آفریقایی انجام می‌دهند، در ادامه رفتارهای وحشیانه صهیونیست‌های جنایتکاری است که جهان باید علیه این افراطی‌گری بسیج شود.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور، با بیان اینکه عمر گروه‌های تروریستی و تکفیری که امروز در منطقه خاورمیانه به عنوان عصای دست رژیم صهیونیستی و سران مرتجع منطقه عمل می‌کنند، رو به پایان است، خاطرنشان کرد: اعتدال، دوری از افراطی‌گری و وحدت و انسجام جهان اسلام ، نسخه شفابخشی است که منطقه به آن نیاز دارد و انشاءالله به آن دست پیدا خواهد کرد.

کد N883965

وبگردی