آفتاب

العبادی: آماده پیروزی علیه داعش هستیم

العبادی: آماده پیروزی علیه داعش هستیم

نخست‌وزیر عراق ضمن بیان این که محاکمه جنایتکاران حمله به پایگاه "اسپایکر " پیروزی عدالت بر تروریسم و ظلم است، تاکید کرد: آماده پیروزی علیه داعش هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای خطاب به مردم و تمامی قربانیان تروریسم و خانواده‌های شهدای جنایت پایگاه نظامی "اسپایکر" در عراق بر عزم و اراده خود برای تحت پیگیرد قرار دادن تمامی عاملان این جنایت و محاکمه آنها تاکید کرد.

وی گفت: محاکمه جنایتکاران پایگاه نظامی اسپایکر «پیروزی عدالت بر تروریسم و ظلم است».

دادگاه کیفری عراق اخیراً حکم اعدام 24 تن را به دلیل مشارکت در جنایت "اسپایکر" صادر کرد.

العبادی در نشست خود با اعضای شورای استانداری الانبار تاکید کرد: عراق با چالش واقعی به نام تروریسم و ترویست‌های داعش مواجه است که به ارزش‌های اخلاقی و انسانی احترام نمی‌گذارند.

وی افزود: ما تنها برای آزادسازی فلوجه تلاش نمی‌کنیم بلکه برای آزادسازی رمادی نیز اقدام می‌کنیم. برخی ازطریق رسانه‌ها به دشمن خدمت می‌کنند و روحیه عراقی‌ها را پایین می‌آورند. در حال حاضر مرحله نخست عملیات اهداف خود را محقق کرده است و ما برای تکمیل بقیه مراحل تلاش می‌کنیم.

العبادی ضمن تاکید بر اینکه حمایت از شهروندان عراقی مساله‌ای اساسی در جنگ علیه داعش است، گفت: ما آماده پیروزی علیه داعش هستیم.

وی گفت: ما در جنگ خود علیه داعش بر دو محور یعنی آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش و حمایت از غیرنظامیان متمرکز هستیم.

انتهای پیام

کد N883897

وبگردی