آفتاب
/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

شوهانی: روز قدس پیام حمایت از مستضعفان را مخابره می‌کند

شوهانی: روز قدس پیام حمایت از مستضعفان را مخابره می‌کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس پیام حمایت از مردم مستضعفان جهان را به دنیا مخابره می‌کند، تاکید کرد که این حضور تاثیر مثبتی در روند مذاکرات دارد.

احمد شوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با بیان اینکه روز قدس روز دفاع ملت های مسلمان از جمله مردم مسلمان ایران از ملت های مظلوم است گفت که مردم در این روز حداقل همدردی و حمایت از مردم مستضعف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران همانند سالهای گذشته حضور جدی ، چشم گیر و پرشکوهی در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت، افزود: در وهله اول پیام این حضور وجود وحدت،‌ انسجام ملی دینی و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مظلومان و مسلمانان در بند است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: قطعا حضور مردم در روزهای منتهی به مذاکرات تاثیر مثبتی خواهد داشت و نشان می‌دهد که مردم یک صدا از ارزش های نظام ، انقلاب دفاع کرده و از تیم مذاکره کننده نیز حمایت خواهند کرد.

به گفته وی هر توافقی که تیم مذاکره کننده در چارچوب منافع ملی و خطوط قرمز به آن دست پیدا کنند مورد حمایت مردم خواهد بود و در این هنگام استکبار خواهد فهمید که مذاکره با آن‌ها در مورد مسأله هسته‌ای به معنای دست برداشتن از ارزش های دینی و مذهبی نخواهد بود.

شوهانی با تاکید بر اینکه مردم مسلمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حامی ملت های مسلمان و مستضعف بوده است،‌ گفت: در حال حاضرملت مسلمان فلسطین به خصوص مردم غزه در بند گرفتار شدند که حضور جدی مردم در راهپیمایی روز قدس به معنای حمایت از این مردم در بند است، حمایتی که علیرغم داشتن هزینه هایی برای کشور انجام می‌شود و ما تا آخر بر این رویه‌مان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

کد N883837

وبگردی