آفتاب

تاکید صدیقی بر ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس

تاکید صدیقی بر ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس، یادآور شد: امام راحل، مسأله قدس را مسأله اسلام معرفی کردند و این امر را جزو اولویت‌های مهم برشمردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم سومین شب احیا در مسجد دانشگاه امام صادق (ع)، افزود: بر اساس این اولویت، نفرتی که ما از آمریکا داریم لازمه ایمان، وفاداری به شهدا و بیعت ما با ولایت است.

وی با اشاره به عملکرد رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حدود یک قرن است که اسرائیل با حکومت جعلی‌اش، به آدم‌کشی، تخریب خانه‌ها، بازداشت و شکنجه انسان‌ها و گرفتن زمین‌های مسلمانان اقدام کرده است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رژیم صهیونیستی به برخی دولت‌های عرب فرمان می‌دهد که علیه اسلام فتنه کنند و داعش و جریان تکفیری را نیز درست کرده است و از تروریسم هم حمایت می‌کند.

صدیقی همچنین به مسأله ترور دانشمندان اشاره کرد و گفت: حالا که تمدنی را سر سفره شهدا آغاز کرده‌ایم، دانشمندان ما را ترور کردند و می‌خواهند خون آنها را پایمال کنند. ما با چنین جرثومه فساد خطرناکی مواجه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی و مقابله با استکبار، تصریح کرد: اسلامی که مورد رضایت آمریکاست، مورد قبول نیست. حدود 700 آیه از قرآن کریم مربوط به دشمن‌شناسی، تبری، مقابله با کفار، نفاق و استکبار است. اسلام حقیقی، عزت‌ساز، شجاع‌پرور، مبارزپرور، استکبارستیز و بصیرت‌افزاست.

انتهای پیام

کد N883641

وبگردی