آفتاب
/روز قدس؛ روز مبارزه با مستکبرین/

الهیان: ان‌شاءالله با ابراز خشم مردم در روز قدس شاهد ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل باشیم

الهیان: ان‌شاءالله با ابراز خشم مردم در روز قدس شاهد ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل باشیم

یک فعال سیاسی با بیان این‌که روز قدس موعدی برای ابراز خشم مسلمانان علیه اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: امید است که این ابراز خشم و حضور گسترده مردم در سراسر جهان تبدیل به جریانی ضدصهیونیستی شود تا بنیان و ریشه این رژیم را از بیخ و بن برکند و ان‌شاءالله در آینده شاهد محو رژیم صهیونیستی و غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان باشیم.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تأکید بر این‌که روز قدس موعدی برای ابراز خشم مسلمانان و ستمدیدگان در اقصی نقاط جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی بزرگترین ناقض حقوق بشر محسوب می‌شود و در حق ملت‌های مظلوم به ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه جنایات بیشماری را اعمال داشته است و هر روز ابعاد جدیدتری از جنایات این رژیم علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه آشکار می‌شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس، ‌اظهار کرد: امام خمینی (ره) این روز را نام گذاری کردند تا مسلمانان، آزادی‌خواهان و حق‌طلبان در این روز خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی ابراز نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امید است که این ابراز خشم و حضور گسترده مردم در سراسر جهان تبدیل به جریانی ضدصهیونیستی شود تا بنیان و ریشه این رژیم را از بیخ و بن برکند و ان‌شاءالله در آینده شاهد محو رژیم صهیونیستی و غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان باشیم.

الهیان با بیان این‌که مردم سراسر جهان در این روز با حضور خود در راهپیمایی‌ها معصومیت مردم غزه را یادآور می‌شوند، اظهار کرد: حضور مردم دارای پیام‌هایی برای مجامع حقوق بشری نیز خواهد بود. مردم با حضور خود این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا آن زمان نرسیده است که سازمان ملل و مجامع حقوق بشری در ارتباط با احقاق حقوق مردم غزه جلوگیری از اعمال ظلم‌های بیشتر رژیم صهیونیستی گام بردارند و سازمان ملل وظیفه اصلی خود که حفظ امنیت در منطقه و جهان و انجام اقدامات پیشگیرانه است را انجام دهد؟

انتهای پیام

کد N883395

وبگردی