آفتاب

وزیر رفاه به کمیسیون بهداشت گزارش می‌دهد

وزیر رفاه به کمیسیون بهداشت گزارش می‌دهد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده جهت اجرای بند ب ماده 35 و 38 برنامه پنجم توسعه نحوه خرید خدمت ازمراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی در شهرهایی که سازمان تامین اجتماعی فاقد مراکز درمانی هستند و آخرین وضعیت پرداخت بدهی مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی توسط سازمان‌های بیمه گر در کمیسیون بهداشت گزارشی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در جلسات هفته آینده خود ضمن میزبانی از وزیر دفاع به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی و طرح نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی می‌پردازند.

کمیسیون بهداشت همچنین از مسئولین وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت ارائه گزارشی در خصوص چگونگی پذیرش بیماران ارجاعی در بیمارستان‌های معین دعوت به عمل آورده است.

کمیسیون انرژی مجلس نیز به بررسی لایحه یک شوری مدیریت حوادث غیر مترقبه با حضور مسئولین و کارشناسان وزارت‌خانه‌های کشور راه و شهر سازی ،نفت، نیرو، ناجا ، سازمان مدیریت بحران کشور، شهردرای کشور ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس می‌پردازد.

اعضای این کمیسیون همچنین بررسی منابع آب کشور و وضعیت آب رسانی به شهرها و روستاها را با حضور وزیر نیرو در دستور کار دارند.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب و معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت ناظر در شورای رقابت را در دستور کار دارد.

رسیدگی به طرح اصلاح تبصره 2 ماده 39 و اصلاح ماده 13 قانون مالیات بر ارزش افزوده و رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده 117 قانون مدییت خدمات کشوری در دستور کار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه است.

این کمیسیون همچنین از دستگاه‌های ذیربط جهت ارائه گزراش عملکرد سه ماهه قانون بودجه سال 94 کل کشور و بحث و تبادل نظر پیرامون آیین نامه اجرایی تبصره 20 این قانون دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام

کد N883272

وبگردی