آفتاب
حسین طلا با مهر مطرح کرد:

خطر نفوذ صهیونیسم در ساختار حکومت کشورهای اسلامی

خطر نفوذ صهیونیسم در ساختار حکومت کشورهای اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:از سوی برخی دولتهای به ظاهر اسلامی شاهد رفتارهایی هستیم که فقط از دولت اسرائیل سرزده است، رژیم آل خلیفه، آل سعود و دولت های مصر و پاکستان نیز رفتاری مشابه اسرائیل دارند.

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دولتهای استکباری خصوصاً رژیم صهیونیستی با ایجاد و تسلیح گروههای تکفیری می خواهند موضوع اصلی جهان اسلام که همانا فلسطین است را به حاشیه برانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: همه می دانیم داعش همان صهیونیست است چون در خلق و خوی این افراد نژاد پرستی، ظلم به مظلوم، به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و آواره کردن مردم، مانند رژیم صهونیستی وجود دارد.

طلا مهم بودن مساله فلسطین را با بیان دلایل مهمی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین گردیده، یادآورشد و گفت: با تاسی و توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری می توان به مهم بودن مساله فلسطین پی برد، ایشان معتقدند فلسطین کشوری مسلماناست که از ملت آن گرفته شده و به یکسری بیگانه که از کشورهای دیگر گردآوری شده اند سپرده شده است و مساله فلسطین حادثه ایست همراه با کشتار، جنایت و اهانتهای مستمر و در فلسطین سال هاست که قبله اول مسلمین و بسیاری از مراکز محترم دینی به تخریب، توهین و زوال تهدید شده اند.

وی ادامه داد رهبری انقلاب رژیم صهیونیستی را رژیم جعلی و عنکبوتی می داند که برای استکبار نقش یک پایگاه نظامی را بازی کرده و مانند خنجری است که در پهلوی امت اسلامی از سوی استکبار فرو رفته است و ظام استکبار، صهیونیسم را نقطه اتکایی برای نفوذ و سلطه خود در جهان قرار داده است.

طلا گفت: مقام معظم رهبری همواره از رنج میلیونها آواره فلسطینی که بسیاری از آنها پس از ۶ دهه هنوز در اردوگاهها زندگی می کنند، نگران هستند.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیسم در ساختار حاکمیت برخی دولتهای خاورمیانه نفوذ کرده است تاکید کرد: هم اکنون از سوی برخی دولتهای به ظاهر اسلامی شاهد رفتارهایی هستیم که فقط در دولت اسرائیل می توان مشابه آن را دید از این رفتارها می توان به قتل عام مردم مظلوم یمن توسط آل سعود و جلوگیری از رسیدن مایحتاج اساسی به آنها، قتل و کشتار و زندانی کردن مردم بحرین توسط رژیم آل خلیفه، بستن گذرگاه رفح بر روی فلسطینیان و ممانعت از رسیدن دارو و غذا به آنان  توسط دولت مصر، کشتار و قتل عام شیعیان در پاکستان و کویت، همه و همه نمونه هایی از ردپای فجایع اسرائیل غاصب در حاکمیت کشورهای به ظاهر مسلمان است.

طلا در پاسخ به اظهار نظر برخی افراد به اصطلاح روشنفکر که بر طبل عدم حمایت از فلسطین، لبنان و سوریه کوبیده و می گویند که ایران با مشکلات فراوانی روبروست چرا باید این کشورها را حمایت کرد گفت: اگر می بینیم هم اکنون گروهی تکفیری به نام داعش در خاورمیانه ظهور کرده است دلیل آنست که حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر اسرائیل به پیروزی رسید و یا مردم غزه در برابر اسرائیل مقاومت کردند حال این مقاومتها و عدم شکست و پیروزهای پی در پی باعث می شود صهیونسیت از طرق دیگری قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را داشته باشد.

وی ادامه داد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، کشوری که در خانه خود در مقابل دشمن از خود دفاع کند بسیار ضرر خواهد کرد و باید قبل از رسیدن به مرزها او را نابود کند، حال جمهوری اسلامی با این استراتژی تمام قد در برابر استکبار ایستاده و دست حمایت خود را از کشورهای دوست و برادر عراق و سوریه، لبنان، فلسطین برنخواهد داشت.

طلا در انتها یادآور شد مطابق وعده خداوند که در قرآن مبین سوره نساء آیه ۱۴۱ می فرماید: (ولن يجعل الله للکافرين علي المومنين سبيلا)  هر گز در برابر زیاده خواهیهای استکبار سرخم نخواهیم کرد و همه مطابق سالیان قبل و همایش میلیونی اربعین حسینی در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور پیدا خواهیم کرد و با صدای بلند بانگ برخواهیم آورد که بر مانیست ذلت صلح با استکبار.

 

کد N883247

وبگردی