آفتاب
رفیق دوست‌:

همه دنیا در روز قدس ظلم های وارده به مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنند

همه دنیا در روز قدس ظلم های وارده به مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنند

یک فعال سیاسی با تاکید بر اینکه روز قدس روزی سرشار از برکت است اظهار کرد: در گذشته ظلم های بسیاری به مردم فلسطین می شد که همگان ساکت بودند اما امروز در روز قدس دنیا یکپارچه به خیابان ها می آیند و این ظلم ها را محکوم می‌کنند.

محسن رفیق دوست در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای حرکت علنی خود در مبارزه با ظلم و ستم شاهی موضوع فلسطین را به عنوان یکی از اصلی ترین مسائل مسلمانان به ویژه مردم ایران قلمداد کردند.

وی افزود:‌ایشان از همان ابتدا بر روی مسأله قدس فرمان می دادند و پس از پیروزی انقلاب نیز با فراهم شدن موقعیت مناسب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه روز قدس برکات بسیاری برای مردم مظلوم فلسطین داشته است، گفت:‌ ده ها سال در حق مردم فلسطین ظلم های زیادی وارد می‌شد و همگان سکوت می کردند اما امروز همه دنیا در روز قدس یکپارچه به خیابان ها می آیند و این ظلم را محکوم می‌کنند.

رفیق دوست تاکید کرد: هرچه که تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی این روز عظیم بیشتر باشد ، هر چه زودتر مسأله فلسطین بر طرف می‌شود و ان شاء الله شاهد نابودی هر چه زودتر حکومت جعلی اسرائیل و حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین های خود خواهیم بود.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه مردم باید در این روز به خیابان ها بیایند و در مراسم راهپیمایی شرکت کنند ، اظهار کرد: پیامی که راهپیمایان روز قدس به مردم مظلوم فلسطین دارند این است که ما شما را فراموش نکرده ایم و هیچ شما را تنها نگذاشته ایم و ما از مبارزات شما تا زمان پیروزی حمایت می کنیم.

انتهای پیام

کد N883178

وبگردی