آفتاب
با صدور بیانیه ای صورت گرفت:

دعوت حزب ندای ایرانیان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز

دعوت حزب ندای ایرانیان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز

حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز قدس و دعوت به حضور گسترده و باشکوه مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، از آحاد مردم برای حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد:

در این بیانیه آمده است: روز قدس روزعزت و وحدت جهان اسلام است . روز انسجام ، همدلی وهمزبانی پیروان راستین پیامبر رحمت و اخلاق ، روز دست در دست گرفتن شیعه وسنی، روز آزادی خواهی همه انسان هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته اند. روزی که به ابتکار پیر ومراد سفر کرده مان که درود حضرت دوست بر او باد، بنیان نهاده شد تا صدای حقانیتی که سال های سال استعمار پیشه گان و صهیونیسم باوران، بنای خاموش کردنش را دارند هر سال رساتر از قبل همگان فریاد زنند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز اسلام ،دین سراسر زیبایی در هجوم زشت کرداران قرار گرفته است. برچهره دین رحمت ، کرامت و انسانیت چنگ های قساوت ،دنائت و رذالت نقش بسته است . جهان اسلام امروز در آتش کینه سیاه مغزان سیاه بیرق می سوزد. کنعان، بین النهرین، شامات و سبای دیروز ، امروز در عصر مدرنیته درگیر با جهالت و بربریت مدرنی گشته اند که قتل، غارت ، خشونت و تجاوز را برای مردمان عصر حاضر این سرزمین ها به ارمغان آورده است. این در حالی است که جامعه جهانی ، سازمان های بین المللی وحقوق بشر در اوج مدرنیسم، واپس گرایانه در مقابل این نسل کشی و خشونت ددمنشانه سکوت اختیار کرده اند .

این بیانیه می‌افزاید: کیست که نداند تروریست های انسان نمای داعش ،النصره و القاعده که پاره پاره های جهان اسلام را مورد هجوم و تاراج خویش قرار داده اند, امروز در سه راس مثلث صهیونیستی قرار دارند که حاشیه امنی را برای رژیم معجول اسراییل فراهم آورند تا این رژیم با آسودگی خاطر بر آتش تفرقه و نسل کشی که در منطقه افروخته بنگرند و جشن شادی بر پا سازد. حال جای تاسف عمیق است که برخی از کشورهای منطقه با بی تدبیری و افروختن جنگی دیگر و حمله به مردم مظلوم یمن و کشتار کودکان و زنان، به این دشمنی و اختلاف دامن می زنند.

این بیانیه تصریح دارد: قلعه آهنینی که امروز رژیم فتنه انگیز اسرائیل و یا برخی از دوستان و اعوان شان که پدران معنوی و حامیان مالی تروریست های منطقه ای هستند و همانند حصاری به دور خویش کشیده اند به واقع همان (( اوهن البیوت )) است هم از این بابت که ابابیل مسلمین روزی بر سرشان باریدن خواهد گرفت و هم اژدهای هفت سر خشونت سیاهی که در منطقه رها ساخته اند در حال عصیان بوده و عنقریب دامن خودشان را خواهد گرفت ، لجام گسیختگی، عطش خشونت ،قدرت وثروت آن ها را به مبدا ظهورشان بر خواهد گرداند. رژیمی که حتی در بین شهروندان دست چین شده خود نیز آپارتاید و تبعیض دینی و مذهبی را دامن می زند به یقین دچار اضمحلال و فروپاشی درون خواهد شد . اتفاقی که به باور ما هم اکنون شمارش معکوس خویش را آغاز نموده است . واین ها همان کید و مکر خداوند در قبال شان خواهد بود! ((وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ))

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران ،هماره یار و یاور مظلومان و ستم دیده گان بوده و در حمایت از آن ها از هیچ تلاشی فرو گذار ننموده است. به باور ما مرزهای دین ، آیین و حمیت ایرانیان بسیار فراتر از مرزهای خاکی کشور عزیز ایران است و به همین دلیل همیشه در خط مقدم و پیشگام مبارزه با استعمار، استثمار، تفرقه و ظلم ستیری می باشد ، اکنون نیز بر این باوریم در جهت حفظ منافع ملی، تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان ایران جبهه جدیدی در برابر رژیم غاصب اسراییل و هم پیمان های جدیدش در منطقه گشوده شده است که جبهه و جهاد دیپلماسی نام دارد . این که رژیم منحوس و جعلی اسراییل و دوستان منطقه ای کوته فکر و کینه توز آن همواره در صدد کارشکنی و ایجاد سد در روند مذاکرات و عرصه جهاد دیپلماتیک هستند بر کسی پوشیده نیست؛ اما تلاش وصف ناشدنی و خستگی ناپذیر فرزندان غیور، متدین و شجاع این ملت برگ زرینی است که امروز امید وارانه با تدبیر رقم خورده است و بر خود لازم می دانیم که این همت والای جهادگران این عرصه را که در روزهای پایانی و حصول نتیجه امید آفرین و اطمینان بخش به فضل یزدان پاک است ارج نهیم و بر خود ببالیم که شجاع دلان و ایثارگران این مرزو بوم بار دیگر و در مقطعی جدید وحساس هم چون گذشته موفق و پیروز هستند .

این بیانیه در پایان آورده است: در پایان از همه مردم شریف ایران ، آزادی خواهان و مسلمانان جهان دعوت می کنیم تا در جهت حمایت از مردمان مظلوم و رنج دیده جهان اسلام بویژه مردم فلسطین و یمن و نیز حمایت همه جانبه از جهادگران عرصه دیپلماسی در راهپیمایی روز قدس شرکت و بار دیگر با حضور پر رنگ و پر شور خود حماسه عظیم خلق نمایند.

کد N883165

وبگردی