آفتاب
/روزقدس، روز مقابله با مستکبرین/

چشم مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق به مشت مردم ایران در روز قدس است

چشم مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق به مشت مردم ایران در روز قدس است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز چشم مردم مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی دیگر به مشت‌های گره کرده ملت ایران در روز قدس است.

محمد ابراهیم محبی در آستانه روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از روز قدس به عنوان روز مهم و استراتژیک جوامع اسلامی یاد کرد که حتی به خاطر اهمیت آن، امام خمینی (ره) نیز از آن به عنوان روز اسلام یاد کردند.

وی با بیان اینکه این روز باید تا رهایی اولین قبله مسلمانان از چنگال صهیونیست زنده نگه داشته شود، عنوان کرد: این روز دو هدف دارد، ابتدا پاسداشت قدس و فلسطین و سپس وحدت و انسجام درونی امت اسلام.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال شرایط روز قدس با سالهای قبل متفاوت است، یادآوری کرد: امروز تیم مذاکره کننده ما در حال مذاکره با 1+5 است و برای حفظ دستاورد و حقوق هسته‌ای ایران به پشتوانه نیاز دارد که این پشتوانه حضور منسجم مردم در روز قدس است.

محبی حق هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای مبارزه غرب با نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: برای اینکه به آنها نشان دهیم نه تنها از آرمان‌های انقلاب و نظام،‌ بلکه از حقوق هسته‌ای خود نیز نمی‌گذریم، باید در این روز باشکوه حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اکنون در نقاط مختلف منطقه از جمله عراق، سوریه، یمن، لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی شاهد حضور افراطی‌ها و سلفیان هستیم که ساخته و پرداخته غرب هستند و منطقه را به هم ریخته‌اند.

به گفته این نماینده مجلس، در این شرایط چشم همه ملت‌های مسلمان دنیا به حضور میلیونی مردم ایران است.

محبی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای دیگر دنیا نیز ایران را الگو قرار داده‌اند و راهپیمایی روز قدس برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: علت اصلی دشمنی غرب با ما همین است که ملت ایران محورند و مردم دنیا از آنها الگو می‌گیرند.

وی معتقد است، اگر مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ داشته باشند تمام دنیا نیز الگو خواهند گرفت، اما اگر ایران ضعیف وارد شود حضور همه دنیا نتیجه چندانی نخواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه از همه مردم ایران خواست با حضور خروشان خود بار دیگر حرکتی اثرگذار رقم بزنند و لرزه بر اندام متجاوزان در شرق و غرب بیندازند.

انتهای پیام

کد N882961

وبگردی