آفتاب
/روز قدس؛ روز مقابله با استکبار/

سرقلعه: با توافق یا بی‌توافق باید از فلسطین حمایت کنیم

سرقلعه: با توافق یا بی‌توافق باید از فلسطین حمایت کنیم

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس نشان می‏‌دهد مسلمانان سراسر جهان حامی یکدیگر هستند.

مجید جلیل سرقلعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت روز قدس و برپایی راهپیمایی در این روز، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس نشان دهنده این است که مسلمانان در سراسر جهان حامی یکدیگر هستند.

وی با اشاره به جدا بودن مسیر مذاکرات هسته‎ای و راهپیمایی روز قدس، اظهارکرد: ما چه با 1+5 به توافق برسیم و چه نرسیم باید از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کنیم.

وی با بیان این‌که «صهیونیسم پدیده شومی است که حتی بسیاری از ادیان دیگر نیز با آنان مخالف هستند»، افزود: یکی از شاخصه‎های برجسته جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین گرفتار در چنگ اسرائیل جنایتکار است.

این نماینده مجلس روز قدس را یادگار امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس باید هر ساله با شکوه بیشتری در راستای حمایت از مظلومان برگزار شود.

وی همچنین حضور حماسی، پرشور و دشمن‌شکن مردم استان چهارمحال و بختیاری و بویژه مردم شهرستان لردگان در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N882411

وبگردی