آفتاب

بیانیه حزب مردمی اصلاحات به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه حزب مردمی اصلاحات به مناسبت روز جهانی قدس

حزب مردمی اصلاحات به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

امروز و در حالی که جهان، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. استقبال جهانیان به ویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسراییل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره‌ی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است. همه‌ی دست‌اندازی‌ها، جنگ‌ها، کشتارهای وحشتناک، بحران و ناامنی‌های کنونی در ممالک اسلامی از حاشیه‌های خلیج فارس تا شاخ آفریقا با هدف گسترش سیطره‌ی صهیونیسم از یک سو و استیصال کارگزاران و فرمانروایان صهیونی نظام سلطه در برابر امواج بیداری جهانی و انفعال آن‌ها در مقابل نقطه‌ی کانونی پیچ بزرگ تاریخی، یعنی ایران اسلامی است.

اعمال سیاست‌های ضدانسانی، فشار، تحریم، تهدید، جنگ روانی و تبلیغاتی تا مذاکره و گفت‌وگو با ایران اسلامی، از یک طرف نشانه‌ی اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی و از طرف دیگر هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است.

اکنون، امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرفرازی ماست که میراث‌دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است. انقلابی که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همچنان از شادابی و طراوت برخوردار است. فرزندان غیور این مرزو بوم در عرصه انرژی هسته ای همگام با ملت بزرگوار ایران اسلامی هر روز برگ زرین دیگری را به کتاب انقلاب اسلامی می افزایند و همچنان پرچمدار پیشرفت و توسعه در جهان اسلام هستند. شاهدیم که رژیم اشغالگر قدس با ترور دانشمندان ایران اسلامی ، خوی ددمنشی و وحشیگری خود را برای جهانیان بیش از پیش آشکار نمود و بسی باعث شرمساری است که آمریکای جنایتکار و سایر استعمارگران غربی همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند.

فرمانروایان امپراتوری صهیونیسم در جهان از درک و فهم این حقیقت غافلند که سنت الهی بر عالم خلقت ساری و جاری است و این قاعده و سنت تغییرناپذیر است. آن دسته از حکّام دست‌نشانده و وابسته در کشورهای اسلامی و عربی که منافع و سرنوشت خود را به گوساله‌پرستان سامری و اربابان صهیونیست آمریکایی و اروپایی پیوند زده‌اند به زودی خواهند دید که فرجام کار آن‌ها چون محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی، سادات، مبارک، عمر سلیمان، بن علی، علی عبدالله صالح و … جز روسیاهی در پیشگاه تاریخ نخواهد بود.

ملت شریف ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، در سایه‌سار آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی از ولایت فقیه، امسال نیز با حضور پرشور خود در این مراسم، پیامی شفاف مبنی بر عزم راسخ خود بر محو رژیم اشغالگر قدس خواهند داشت.

حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته ، در کنار آحاد ملت شریف ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمانهای مقدس شهداء ، امام شهیدان(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری ، با دعوت از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه مردم بیدار ایران اسلامی، حضوری موثر در این عرصه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N882141

وبگردی