آفتاب

اختری: پس از 60 سال اندیشه آزادی فلسطین در دست تحقق است

اختری: پس از 60 سال اندیشه آزادی فلسطین در دست تحقق است

رییس کمیته حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: امام راحل از همان زمان که رژیم صهیونیستی تاسیس شد نوید آزادی فلسطین را سرمی‌دادند و هم اکنون پس از گذشت 60 سال این اندیشه و نوید در دست تحقق است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین اختری رییس کمیته حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در همایش «فلسطین نماد مقاومت» حضور داشت تاکید کرد: اندیشه آزادی فلسطین از همان سال‌های آغازین تاسیس رژیم صهیونیستی از سوی امام راحل مطرح شد.

وی ادامه داد:‌ امروز پس از گذشت 60 سال اندیشه آزادی فلسطین در دست تحقق است و همان‌گونه که امام راحل تاکید داشتند ما نیز ایمان داریم که فلسطین باید آزاد شود و اسرائیل نیز از میان برداشته شود. فلسطین باید آزاد و اسرائیل از میان برداشته شود.

اختری با بیان اینکه برای ایجاد خلل در مسیر آزادی فلسطین گروه‌های تروریستی را در منطقه فعال کردند گفت: آن‌ها گروه های تروریستی را به جان مسلمانان انداختند تا دست از مبارزه برای آزادی فلسطین بردارند ولی نمی‌دانند که دعوت امام برای حضور در روز قدس جهانی شده است و امروزه در سراسر جهان در این روز حرکت‌های ضد رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین نیز که در این همایش حضور داشت با انتقاد از کسانی که تنها از ادامه مذاکرات سازش و بازسازی غزه صحبت می‌کنند گفت: آن‌ها هیچ حرفی از بی رحمی و کشتاری که علیه مردم غزه صورت گرفته است به میان نمی‌آورند. این در حالی است که اوضاع در کرانه باختری هم اگر بدتر از غزه نباشد بهتر نیست و ساخت شهرک‌های صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: یک طرح نگران‌کننده در منطقه جریان دارد و آن تضعیف و نابودی ارتش کشورهای اسلامی مانند عراق،‌ سوریه و مصر است تا به این طریق ارتش رژیم صهیونیستی باقی بماند.

ابوشریف در پایان از امت اسلامی خواست تا در روز قدس خود را بازیابی کنند و با یکدیگر متحد شوند.

انتهای پیام

کد N881402

وبگردی