آفتاب

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما، به واسطه‌ی عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد».

امام خمینی (س)

امّت اسلامی امسال برای سی و پنجمین سال پیاپی، روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد و با آرمان آزادی فلسطین و نابودی اسراییل عهد و پیمان خود را تجدید می‌کند.

استقبال جهانیان به ویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسراییل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره‌ی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است. آن چه امروز در سراسر بلاد اسلامی مشاهده می‌شود ماحصل برنامه‌ی توطئه‌آمیزی است که از سوی برنامه‌ریزان و سیاستگذاران صهیونیست در عرصه‌ی جهانی تدوین و طراحی شده است. همه‌ی دست‌اندازی‌ها، جنگ‌ها، کشتارهای وحشتناک، بحران و ناامنی‌های کنونی در ممالک اسلامی از حاشیه‌های خلیج فارس تا شاخ آفریقا با هدف گسترش سیطره‌ی صهیونیسم از یک سو و استیصال کارگزاران و فرمانروایان صهیونی نظام سلطه در برابر امواج بیداری جهانی و انفعال آن‌ها در مقابل نقطه‌ی کانونی پیچ بزرگ تاریخی، یعنی ایران اسلامی است.

اعمال سیاست‌های ضدانسانی، فشار، تحریم، تهدید، جنگ روانی و تبلیغاتی تا مذاکره و گفت‌وگو با ایران اسلامی، از یک طرف نشانه‌ی اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی و از طرف دیگر هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است.

جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری و وهابی سفّاک در شماری از ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، رفتارهای سفّاکانه با مردم بحرین، تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ی مردم غزه تا آن چه امروز در افغانستان، پاکستان، کشمیر، میانمار تا نیجریه، مصر، مراکش، لیبی و حتی در ترکیه، اردن، عربستان، قطر، کویت و ... مشاهده می‌شود، حلقه‌های به هم پیوسته‌ی فتنه‌هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه‌ی آن مشتی صهیونیست نژادپرست هستند که بر هرم قدرت و کانون فرمانروایی آمریکا و اروپا سلطه دارند.

رویدادهای اسفبار کنونی منطقه و جهان به وضوح نشان می‌دهد که اعلام روز جهانی قدس، نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه‌ای هوشمندانه و دوراندیشانه و راهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر غارتگران بین‌المللی و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم جهانی بود.

امروز نه فقط آن روز مبارک در جامعه‌ی جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌یی آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گزارده می‌شود. حوادث عراق، سوریه، مصر، لبنان، بحرین، یمن، فلسطین و ... به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌یی و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.

فرمانروایان امپراتوری صهیونیسم در جهان از درک و فهم این حقیقت غافلند که سنت الهی بر عالم خلقت ساری و جاری است و این قاعده و سنت تغییرناپذیر است. آن دسته از حکّام دست‌نشانده و وابسته در کشورهای اسلامی و عربی که منافع و سرنوشت خود را به گوساله‌پرستان سامری و اربابان صهیونیست آمریکایی و اروپایی پیوند زده‌اند به زودی خواهند دید که فرجام کار آن‌ها چون محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی، سادات، مبارک، عمر سلیمان، بن علی، علی عبدالله صالح و ... جز روسیاهی در پیشگاه تاریخ نخواهد بود.

سازمان مردم‌نهاد جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف در آستانه‌ی روز جهانی قدس از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه مردم بیدار ایران اسلامی دعوت می‌کند ضمن حضور و مشارکت در همایش سراسری این روز به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید کنند.

امید است آن چنان که مقام معظّم رهبری فرمود: «روز قدس را و همه‌ی این ایام حساس را که لیلۀ القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هشیاری بگذارنیم تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم».

جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف

15 تیر 1394 ش/19رمضان‌المبارک 1436ه.ق

انتهای پیام

کد N881235

وبگردی