آفتاب

افزایش 20 درصدی حیوان‌گزیدگی در سطح روستاهای شهرستان اسدآباد

افزایش 20 درصدی حیوان‌گزیدگی در سطح روستاهای شهرستان اسدآباد

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد از افزایش 20 درصدی حیوان‌گزیدگی در سطح روستاهای این شهرستان نسبت به سه ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "محمدرسول طاهری" در نشست مشورتی دهیاران، با بیان اینکه امسال در سطح روستاها هیچ گونه اتلاف حیوان صورت نگرفته است، افزود: این امر موجب گلایه‌مندی بهداشت شهرستان شده و میزان آمار حیوان‌گزیدگی روستاهای بخش مرکزی افزایش داشته است.

وی روستاهای وندرآباد، چنارسفلی، بادخوره، سیراوند، بهراز و قوشی‌تپه را از جمله روستاهای آلوده با آمار بسیار حیوان‌گزیدگی برشمرد و یادآور شد: در سال گذشته روستاهای شهرستان اسدآباد بالاترین آمار اتلاف حیوان را دارا بوده است.

طاهری با اشاره به بیماری‌های ناشی از حیوان‌گزیدگی خاطرنشان کرد: دهیاران باید هر چه سریع‌تر نسبت به اتلاف حیوان و سگ‌های ولگرد روستاهای خود اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید به دهیاران در رابطه با تسریع انجام پروژه‌های عمرانی با توجه به اعتبارات دهیاری‌ها گفت: دهیاران باید در پروژه‌های عمرانی روستاهای خود پروژه‌های ضروری را در اولویت کارهای عمرانی قرار دهند.

طاهری همچنین با اشاره به ساماندهی مسافربرهای شخصی روستایی اظهار کرد: مسافربرهای شخصی دارای کارت هوشمند برای افزایش سهمیه بخش مرکزی با تسهیلات 60 میلیونی و سود چهار درصد به پایانه استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N881216

وبگردی