آفتاب

تاکید آیت‌الله یزدی بر ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی قم

تاکید آیت‌الله یزدی بر ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی قم

سرپرست استانداری قم با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، آیت الله یزدی در این دیدار با اشاره به وجود بارگاه حضرت معصومه(س)در شهر مقدس قم، حضور زائرین در این شهر را نعمت عظیم دانست و افزود: خدمت به زائرین حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران توفیق الهی است.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌مداری و انجام امور در بستر قانون خاطرنشان کرد: اجرای قوانین و مقررات باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اجرای طرح جامع استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به سوابق انقلابی شهر مقدس قم تصریح کرد: این طرح باید بر اساس نیازها و اولویت های شهر قم اجرا شود.

آیت الله یزدی همچنین با اشاره به حضور هزاران طلاب از سراسر جهان در قم خاطرنشان کرد: علاوه بر زیرساخت‌های عمرانی باید به مسائل فرهنگی قم نیز توجه ویژه شود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به مناطق محروم و هسته مرکزی شهر قم را دیگر مسئله مهم پیش روی مدیران استان دانست و بر ضرورت تلاش در راستای حل مشکلات رفاهی اقشار کمتر برخوردار قم تاکید کرد.

فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های کاری خود، گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف از جمله مترو، منوریل و فرودگاه قم ارائه کرد.

نتهای پیام

کد N880573

وبگردی