آفتاب

کویت کنترل بر گذرگاه‌های مرزی خود را افزایش داد

کویت کنترل بر گذرگاه‌های مرزی خود را افزایش داد

به دنبال حوادث تروریستی اخیر منطقه و در سایه خطرات و چالش‌هایی که دستگاه‌های امنیتی با آن مواجه هستند، دولت کویت تدابیر امنیتی و بازرسی‌های خود را در گذرگاه‌های مرزی افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه کویتی القبس، نیروهای امنیتی کویت به منظور ممانعت از قاچاق هرگونه ماده منفجره یا ممنوعه، افزایش تدابیر امنیتی در گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی و بازرسی دقیق مسافران و کالاها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

یک منبع امنیتی در گفت‌وگو القبس اظهار داشت: این اقدامات پیشگیرانه با هدف از بین بردن فرصت‌ها برای تندروها و سازمان‌های تروریستی صورت گرفت که می‌خواهند امنیت کشور را مختل کنند.

این منبع با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی کویتی از جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌ها برای کشف مواد و وسایل ممنوعه و ممانعت از ورود آنها به کویت استفاده می‌کنند گفت: خاطیان همواره راه‌های جدیدی را برای قاچاق در پیش می‌گیرند.

منبع مذکور اظهار داشت: چارچوب کار نیروهای امنیتی در بازرسی‌ها روشن است و طبق آن همه افراد باید به دقت بازرسی شوند و کسانی که با این دستور العمل‌ها مخالفت کنند به شدت مجازات خواهند شد.

انتهای پیام

کد N880044

وبگردی