آفتاب

سامپائولی: آرژانتینی هستم اما دوست دارم شیلی را قهرمان کنم

سامپائولی: آرژانتینی هستم اما دوست دارم شیلی را قهرمان کنم

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل شیلی تاکید کرد با این که آرژانتینی است اما دوست دارد با شیلی قهرمان کوپا آمه ریکا شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، فینال ر‌قا‌بت‌های کوپا آمه ریکا از ساعت 30 دقیقه بامداد یکشنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

خورخه سامپائولی تاکید کرد شیلی به هیچ وجه قصد حملات بی‌مهابا بر روی دروازه آرژانتین نخواهد داشت.

آلبی سلسته در نیمه نهایی با نتیجه‌ شش بر یک پاراگوئه را شکست داده بود و شیلی با پیروزی دو بر یک پا به فینال این ر‌قا‌بتها گذاشته است.

سامپائولی گفت: مدل فو‌تبا‌لمان را در فینال تغییر نخواهیم داد. از سیستمی استفاده خواهیم کرد که در کل ر‌قا‌بت‌های کوپا آمه ریکا استفاده خواهیم کرد. این یک سیستم تعریف شده است که به ما اجازه می‌دهد فو‌تبا‌ل زیبایی را به نمایش بگذاریم و همچنین می‌توانیم با استفاده از آن هو‌اد‌ا‌رانمان را نیز راضی کنیم.

سامپائولی که خود یک آرژانتینی است، در ادامه تاکید کرد احساسات هیچ تاثیری بر روی او ندارد. او در این مورد گفت: این یک رویداد ورزشی است و به نظرم هیچ تاثیری روی کار من نخواهد داشت. درست است که من هم یک آرژانتینی هستم اما برای قهرمانی تیم فو‌تبا‌ل شیلی در فینال کوپا آمه ریکا تلاش خواهم کرد. از این که بتوانم شیلی را قهرمان کوپا آمه ریکا کنم هیجان زده هستم. تمام کادر فنی مربیگری شیلی، آرژانتینی هستند، اما همه آنها دوست دارند که شیلی پیروز شود.

شیلی پس از 28 سال برای نخستین بار به فینال کوپا آمه ریکا رسیده‌ است. آنها در فینال گونسالو خارا را به دلیل محرومیت در ترکیبشان نخواهند داشت.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N878686

وبگردی