آفتاب
استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد

خریدار نتایج پایان نامه‌های دانشجویان هستیم

خریدار نتایج پایان نامه‌های دانشجویان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی معتقد است دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در توسعه پایدار استان نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در مراسم معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سال گذشته با همت اساتید دانشگاهی و مدیران استانی و شهری سند تدبیر و توسعه را تدوین کرده و از ابتدای امسال آن را اجرایی می کنیم.

وی با اشاره به گستردگی واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر استان، اظهار کرد: سند تدبیر و توسعه برای تمامی شهرستان‌های استان تدوین شده است و از این رو اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی می توانند در تحقق اهداف این سند، مدیریت استان را یاری کنند.

جبارزاده با اشاره به تصویب منطقه ویژه علم و فناوری با نام ربع رشیدی در استان، گفت: همچنین تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری نیز در گرو همکاری اساتید دانشگاه های استان به خصوص اساتید دانشگاه آزاد انجام می شود.

وی عدم توجه واحدهای صنعتی به موضوع تحقیق و توسعه را علل عقب ماندگی صنعت استان در مقایسه با صنعت روز دنیا دانست و اظهار کرد: واحدهای صنعتی می توانند با حمایت از مراکز تحقیق و توسعه و با بهره گیری از توان علمی اساتید دانشگاهی، صنعت استان را به روز کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت دانشگاه آزاد واحد ایلخچی در مسابقات بین المللی ربوکاپ، گفت: این موفقیت نشان از توان علمی بالای دانشجویان استان است، البته معتقدم این موفقیت به خوبی در رسانه ها منعکس نشد.

جبارزاده با بیان اینکه خریدار نتایج پایان نامه های دانشجویان هستیم، بیان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند با هدایت پایان نامه‌ها به سمت بررسی مشکلات آذربایجان شرقی در کاهش مشکلات و توسعه استان سهیم باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات علی رضایی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قدردانی شد و سید جواد انگجی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام

کد N878594

وبگردی