آفتاب

واکنش غروی به نگرانی باهنر: نمی شود به خواب دیگران ورود کرد

واکنش غروی به نگرانی باهنر: نمی شود به خواب دیگران ورود کرد

آنا نوشت:

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد غروی درباره جلسه روز گذشته ـ جمعه ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله محمد یزدی اظهار کرد: در جلسه دیروز پیرامون مسائل روز بحث شد و مسئله خاصی مطرح نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا جامعه مدرسین قصد دارد به صورت مصداقی در انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شود؟»، افزود: قبلا گفتیم که در معرفی کاندیدای مجلس ورود نخواهیم کرد و نامزد معرفی نمی‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین قم در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه «آیا در جلسه دیروز درباره انتخابات مجلس خبرگان بحث نشد؟» تصریح کرد: خیر چیزی مطرح نشد، جامعه مدرسین همواره در انتخابات مجلس خبرگان ورود می‌کند، کمیته‌ای در حال بررسی است و نتایج هر وقت در این کمیته نهایی شود به شورای عالی جامعه ارائه خواهد شد.

غروی همچنین درباره اظهارات اخیر محمدرضا باهنر که «عده‌ای برای مجلس خبرگان خواب آشفته دیده‌اند و امیدواریم که خوابشان تعبیر نشود»، تأکید کرد: نمی‌دانم که منظور آقای باهنر از بیان این اظهارات چه کسانی است، اساسا نمی‌توان به خواب کسی ورود پیدا کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «به نظر شما این اظهارات آقای باهنر مربوط به اصلاح‌طلبان است؟»، گفت: افرادی که صلاحیت دارند مثل دیگران وارد صحنه می‌شوند و مشکلی ندارند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین همچنین درباره واهمه عده‌ای برای ورود گسترده اصلاح‌طلبان به انتخابات و اقبال عمومی نسبت به آنها، خاطرنشان کرد:‌ اگر چارچوب داشته باشند وارد شوند، مردم هم اگر خواستند می‌پسندند، این دغدغه برای بنده قابل فهم نیست. البته اصلاح‌طلبان چنین ظرفیتی ندارند، آنهایی که تأیید می‌شوند می‌آیند و مشکلی نیست.

29220

کد N878536

وبگردی