آفتاب
حسن فتحی در گفتگو با مهر:

سیناپس سری دوم و سوم «شهرزاد» آماده است/ رسیدن قصه به دهه ۷۰

سیناپس سری دوم و سوم «شهرزاد» آماده است/ رسیدن قصه به دهه ۷۰

حسن فتحی اعلام کرد برای ساخت فصل‌های بعدی «شهرزاد» منتظر دریافت بازخورد مخاطبان از تماشای سری اول است و فصل‌ سوم به دهه ۷۰ هجری شمسی می‌رسد.

حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیمش برای ساخت سری دوم و سوم سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت دنباله «شهرزاد» خیلی جدی است هم برای من و هم برای سرمایه‌گذاران سریال. من منتظرم تا «شهرزاد۱» به بازار بیاید و بازخوردهای مخاطبان درباره آن را ببینم.

وی افزود: اگر بازخوردها مثبت باشد، قطعا با همین گروه و مجموعه برای تولید «شهرزاد ۲» اقدام می‌کنیم و احتمالا «شهرزاد ۳» را هم خواهیم ساخت.

کارگردان سریال «زمانه» ادامه داد: من سیناپس هر سه فصل را از دو سال پیش آماده کرده بودم. رمان اولیه من که موجود است و من فیلمنامه کامل را با همراهی نغمه ثمینی که از بهترین فیلمنامه‌نویس‌ها است نوشتیم و بنابراین سیناپس‌های فصل دو و سه نیز برای نگارش فیلمنامه آماده است.

فتحی در پاسخ به این سوال مهر که فصل‌های دوم و سوم چه مقطع تاریخی را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: فصل اول سریال که به اوایل دهه ۳۰ می‌پردازد، فصل دوم اواخر دهه ۳۰ را برمی‌گیرد و فصل سه به بعد از انقلاب می‌رسد و در زمان معاصر رخ می‌دهد.

وی در پایان تأکید کرد: فصل سه به سال‌های دهه ۷۰ هجری شمسی می‌پردازد و هر کدام از این سه فصل بین ۲۶ تا ۳۰ قسمت دارد.

کد N878465

وبگردی