آفتاب

اعلام زمان اجرای نمایش برگزیده 15 سال قبل

اعلام زمان اجرای نمایش برگزیده 15 سال قبل

نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» به کارگردانی محسن علیخانی از 28 تیرماه در قالب نخستین تولید کمپانی تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا،‌ نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری، اثر برگزیده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با همان ترکیب بازیگران 15 سال پیش در تئاتر باران اجرا می‌شود.

این نمایش در جشنواره تئاتر فجر در ۹ بخش نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت جایزه اول نمایشنامه‌نویسی برای علیرضا نادری، جایزه اول کارگردانی برای محسن علیخانی، جایزه اول بازیگری زن برای ستاره اسکندری، جایزه دوم بازیگری مرد برای مهدی سلطانی و احمد مهرانفر و جایزه دوم طراحی صحنه برای منوچهر شجاع را دریافت کرد.

احمد مهرانفر تنها عضوی از گروه قبلی این اجراست که به دلایلی در اجرای جدید حاضر نخواهد بود و شهرام حقیقت دوست به جای او ایفای نقش خواهد کرد.

در نمایش «سعادت ارزان مردمان تیره روز» که در جشنواره نوزدهم تئاتر فجر به صحنه رفته و به مدت محدودی نیز در تئاتر شهر اجرا شده بود، فهیمه امن‌زاده، پونه عبدالکریم‌زاده، فرزین صابونی، مریم باقری، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی و شهرام حقیقت‌دوست ایفای نقش می‌کنند.

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» به فروپاشی یک خانواده ایرانی در دهه 60 می‌پردازد که ماجرای آن در عصر یک روز بارانی آغاز می‌شود و در نیمه شبی تاریک و هول‌انگیز به پایان می‌رسد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و نور: منوچهر شجاع، طراح لباس: ستاره اسکندری، طراح گریم: سارا اسکندری، آهنگساز: امیر رجبی، طراح پوستر و بروشور: پیام صیادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد گودرزیانی، منشی و مدیر صحنه: روژین صدر‌زاده، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، عکاس: مهدی آشنا، دستیاران طراح صحنه: هادی بادپا و سعید زارع.

انتهای پیام

کد N878417

وبگردی