آفتاب
تراکتورسازی هم مشتری شد؛

سیدجلال حسینی بر سر سه راهی انتخاب/ پول در انتخاب تاثیرگذار است!

سیدجلال حسینی بر سر سه راهی انتخاب/ پول در انتخاب تاثیرگذار است!

با ورود تراکتور سازی به جمع مشتریان جلال حسینی، این مدافع سه پیشنهاد دارد که انتخاب هر کدام از آنها عواقب و اتفاق های خاص خودش را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باور اینکه سیدجلال حسینی در لیست برانکو نباشد اندکی سخت است به ویژه آنکه این مربی بی حاشیه و درون گرا می‌گوید: باید با احتساب بودجه باشگاه تیم ببندم، با این حال اما سید جلال حسینی هر روز بر مشتریانش اضافه می شوند چرا که او یک ملی پوش است و البته از نظر تدافعی یکی از بهترین های ایران.

سید جلال حسینی امروز به وسط یک مثلث فراخوانده شد که هر کدام معایب و محاسن خودشان را دارند. او تا روز گذشته نفت و استقلال را مشتری خودش می دید و حالا تراکتورسازی را هم به جمع آنها اضافه شده می بیند و این کار وی را بسیار سخت کرده است.

استقلال
سید جلال اگر به استقلال برود در بورس و کورس اول فوتبال ایران خواهد بود اما محبوبیت خود را به طور کامل در پرسپولیس از دست می دهد و تجربه نشان داده که این کار، عمر فوتبال بازیکنان را کم می کند. با این وجود تیم ملی در استقلال از همه به بازیکنان نزدیک تر است.

نفت
بی حاشیه بودن این تیم هم حسن است و هم عیب، سید جلال اگر چه با حضور در نفت در نزدیکی های قله آسیا می ایستد اما واقعیت این است که از پخش مستقیم های لیگ دور می شود و اگر با نفت قهرمان نشود، چیز زیادی به دست نمی آورد.

تراکتورسازی
حضور سیدجلال حسینی در تراکتورسازی مزیت های خودش را دارد، تماشاگر فراوان و زیر ذره بین بودن این تیم و البته پیراهن قرمز رنگی که از خانواده پرسپولیس است او را در میان سرخ‌ها نگه می دارد و این برای سید جلال اتفاق خوبی است.

مسائل مالی
به هر حال باید پذیرفت که پیشنهاد مالی هم در انتخاب تیم آینده تاثیر به سزایی دارد باید دید پیشنهاد این سه باشگاه به سید جلال چیست؟

کد N878348

وبگردی