آفتاب
شفیع‌زاده در گفتگو با مهر:

وضعیت خرید فولادنوین تا فردا مشخص می‌شود/ نباید زمان را هدر داد

وضعیت خرید فولادنوین تا فردا مشخص می‌شود/ نباید زمان را هدر داد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به اینکه بیش از این نباید زمان را از دست داد، گفت: وضعیت خرید سهام فولادنوین توسط باشگاه استقلال اهواز تا فردا یکشنبه مشخص می‌شود.مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز ب

شهرام شفیع‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت خرید سهام باشگاه فولادنوین اهواز توسط استقلال اهواز ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه کارهای لازم انجام شده و حتی با شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس هم در این خصوص رایزنی کردیم. در جمع‌بندی نهایی، اولویت واگذاری سهام فولادنوین به ما (استقلال اهواز) داده شده که قرار است تا فردا وضعیت نهایی این انتقال مشخص شود.

وی که در مورد اینکه قرار است علاوه بر امتیاز دسته دومی تیم خود، دو فقره چک ۴ میلیاردی به این باشگاه داده شودد، افزود: طبق توافق با مسئولان باشگاه فولادنوین پیش می‌رویم و اگر لازم باشد چک و امتیاز دسته دومی استقلال اهواز هم به آنها داده می‌شود اما موضوع مهم این است که زمان نداریم. اگر امتیاز فولادنوین به ما یا جای دیگری واگذار شود، دراین زمان اندک تا آغاز لیگ پانزدهم، ممکن است با مشکل روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اشاره به اینکه به درخواست هواداران تلاش خود را برای خرید امتیاز یک تیم در لیگ برتر آغاز کرد، ادامه داد: ما به درخواست هواداران دوباره می‌خواهیم در فوتبال سرمایه‌گذاری کنیم و درصورت خرید سهام باشگاه فولادنوین، هواداران باید با حضور چشمگیر در تمرینات و زمان مسابقات، شور و شوق را به تیم، شهر و استان بازگردانند. آنها باید همیشه ورزشگاه را پرکنند تا انگیزه بازیکنان جوان ما برای رسیدن به موفقیت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه از اتفافات گذشته درس گرفته، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خودم مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز می‌شوم و آقای ارسطو جهانداری به عنوان رئیس هیات مدیره به به فعالیتش در باشگاه ادامه می‌دهد تا بتوانیم از توانایی‌های ایشان همچنان بهره‌مند شویم. همچنین عبدالحمید رمضانی دوست قدیمی خودمان که مدتی مدیرعامل باشگاه پاس همدان بود، به عنوان قائم مقام و سرپرست در باشگاه فعالیت می‌کنند.

شفیع‌زاده در مورد انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم استقلال اهواز هم تاکید کرد: آقای رمضانی با ایشان صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌اند تا تکلیف خرید سهام باشگاه فولادنوین مشخص شود. البته هنوز هیچ چیزی روی کاعذ نیامده و باید دید ایشان هم شرایط‌مان را می‌پذیرند یا تصمیم دیگری خواهند گرفت. ضمن اینکه دو گزینه دیگر هم برای هدایت تیم داریم.

وی در مورد بحث جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: اولویت‌مان جذب بازیکنان بومی و بازگرداندن بازیکنان اهوازی و خوزستانی به تیم است. بطور مثال باید شرایط بازگشت بازیکنانی مانند احمد آل‌نعمه و میلاد میداوودی برای کمک به تیم استقلال اهواز فراهم شود. در این بین میداوودی با سایپا قرارداد دارد که اگر نتواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، مکاتبات رسمی را با این باشگاه آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با تاکید بر اینکه پس از دریافت امتیاز باشگاه باید به سرعت برنامه‌های آماده‌سازی تیم را آغاز کرد، یادآور شد: هرچند بابت کمبود زمان نگرانی‌هایی وجود دارد اما با تلاش کادرفنی، حمایت مسئولان و کمک بازیکنان خوزستانی، می‌توانیم هفته آینده اردوی آماده‌سازی خود را شروع کرده و به خوبی برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی بیرون هستند که می‌توانند به استقلال اهواز کمک کنند، تصریح کرد: به فکر بستن تیم خوبی برای حضور موفق در لیگ هستیم اما بازیکنان تیم‌های دیگر استان را جذ نخواهیم کرد زیرا معتقدیم نباید برای قوی‌ شدن خود، تیم همشهری خودمان را ضعیف کنیم.

شفیع‌زاده در پایان در مورد اینکه برگزاری دیدارهای سه تیم فولادخوزستان، استقلال خوزستان و استقلال اهواز در یک شهر برخلاف مقررات نیست، گفت: نه اصلا، ضمن اینکه با تلاش آقایان طالقانی و ترکی رئیس و نایب رئیس هیات فوتبال استان، ورزشگاه تختی تا آغاز لیگ تجهیز می‌شود تا بتوانیم دیدارهای خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم. از گذشته تمام بازی‌های استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد که هواداران دو محله فوتبال‌دوست شهر، ورزشگاه را پر می‌کردند.

کد N878298

وبگردی