آفتاب
تیمی که نه ستاره دارد نه مدیرعامل؛

پرسپولیس و انرژی مدیریتی که ندارد/ چه کسی به فریاد سرخ‌ها می‌رسد؟

پرسپولیس و انرژی مدیریتی که ندارد/ چه کسی به فریاد سرخ‌ها می‌رسد؟

پرسپولیس در شرایطی خود را برای حضور در لیگ پانزدهم آماده می کند که خلع یک مدیر قدرتمند و پرانرژی برای جذب بازیکنان مورد نظر برانکو را احساس می کند. ضمن اینکه پولی هم در این باشگاه نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، نگرانی هواداران پرسپولیس و عصبانیت برانکو ایوانکوویچ از شرایط موجود کاملا قابل درک است، پرسپولیس راه را به خطا می‌رود، نه پرسپولیس که استقلال نیز ایضا، آنها متوسط خرید می‌کنند و تو گویی قرار است با یکدیگر برای کسب جایگاه ششم و هفتم مبارزه کنند نه برای کسب عنوان قهرمانی.

 در این میان استقلال اندکی کارهای رسانه‌ای و پیغام‌های بلند‌تری ساخته است اما درعمل آنها هم بازیکنانی تا این لحظه به خدمت گرفته‌اند که عملا در فصل نقل و انتقالات شاه مهره و ابر‌ستاره محسوب نمی‌شوند.

با این وجود می‌توان عصبانیت برانکو را درک کرد، آنجا در هیات‌مدیره و مدیریت پرسپولیس انگار حتی تلاشی هم در این مسیر وجود ندارد. آنها چنان در سکوت و آرامش و در ظاهر بی‌خیالی حرکت می‌کنند که هوادار این تیم نگران شده‌ است.

 با این وجود اما اشکال اساسی را باید به آنها‌یی گرفت که پرسپولیس را روی هوا برده‌اند تا جاییکه انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه بسیار خنثی دیده می‌شود و در این بین کسی که «کت از تن» درآورد و به میدان بیاید دیده نمی‌شود.

حتی علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه هم مدیر میدانی نیست و حتی اگر بود هم باید از بالا دستی‌های ایشان پرسید که چرا حکم وی سرپرست موقت است و مدیر عامل نیست؟ آیا سرپرست موقتی که معلوم نیست چند روز دیگر در این پست حضور دارد می‌تواند با بازیکنان دانه درشت نقل و انتقالات وارد مذاکره شود و آنها را به تمام توافق‌های باشگاهش مطمئن کند در حالیکه چند روز دیگر ممکن است فرد دیگری روی آن صندلی بنشیند؟

شرایط در استقلال هم دقیقا مشابه است و اگر چه بهرام افشارزاده مدیر عامل است اما هیچکس نمی‌داند دقیقا تا چه زمانی این حکم برای استقلال با وجود شغل جدید این مدیر در وزارتخانه ورزش وجود دارد؟ و در واقع او هم مدیری موقت است تا استقلال تکلیف خودش را روشن کند.

امروز پرسپولیسی‌ها شاکی شده‌اند و به میدان آمده‌اند، فردا شاید هم نوبت استقلالی‌ها باشد، چرا که آنها می‌دانند، تیمی به بزرگی این دو تیم، مدیری می‌خواهد میدانی که کت از تن بکند و وارد میدان شود و آن کند که باید نه آنچه که باشگاه بی‌پولش می‌تواند، بلکه کاری کند که در خور و شایسته این باشگاه است.

کد N878274

وبگردی