آفتاب
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو بامهر:

داعش حربه جدید اسرائیل برای فراموش شدن مسئله فلسطین است

داعش حربه جدید اسرائیل برای فراموش شدن مسئله فلسطین است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گروهک تروریستی داعش را دست ساز اسرائیل برای انحراف افکار عمومی جهان از جنایانات صهیونیست ها در فلسطین خواند و گفت: حمایت از آرمان فلسطین به معنای مبارزه با تروریسم است.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل تلاش قدرت های سلطه گر برای ایجاد بحران در جهان اسلام بسیار مهم است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتحاد مثلث شوم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی باعث شده است در اکثر کشور های اسلامی بحران ساختگی بوجود آید و قتل عام مسلمانان تبدیل به امری عادی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وحشی گری داعش را توطئه صهیونیست ها برای در سایه قرار گرفتن مسئله فلسطین خواند و گفت: حمایت صهیونیست ها از این گروه تروریستی و تلاش برای تقویت آن ها در راستای کم رنگ کردن مسئله فلسطین در جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است تصریح کرد: حمایت از مردم فلسطین به نوعی مبارزه با داعش است باید صهیونیست ها محکوم و نابود شوند تا این گروهک های تروریستی نیز نابود شوند.

کد N878140

وبگردی