آفتاب
بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

شهرام محمودی: موزرسکی را خوب آنالیز کردیم/ قدردان مردم هستیم

شهرام محمودی: موزرسکی را خوب آنالیز کردیم/ قدردان مردم هستیم

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در پایان دیدار برابر روسیه گفت: ما در این بازی موزرسکی را خوب آنالیز کردیم تا به خوبی مهار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمودی در پایان دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه خاطرنشان کرد: روسیه در این بازی با تمام قوا آمده بود و از اینکه توانستیم این بازی را برنده شویم تا مردم خوشحال به منزل برگردند خیلی خوشحالم.

وی درباره حضور موزرسکی در ترکیب تیم روسیه گفت: موزرسکی بازیکن خیلی بزرگی است ولی به تنهایی نمی‌تواند همه کار کند. ما او را خوب آنالیز کردیم و توانستیم روی تور این بازیکن را دفاع کنیم. البته کمی نگران تغییرات در تیم حریف بودیم ولی خوشبختانه خوب کار کردیم و برنده شدیم.

محمودی با اشاره به حمایت‌های مردم بیان کرد: با اینکه بازی قبل را باخته بودیم ولی مردم باز هم به سالن آمدند و از تیم ملی حمایت کردند که قدردان آنها هستیم. من خوشحالم که مردم ایران از این پیروزی شادمان هستند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه از ساعت ۲۱ روز جمعه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی حساب ۳ بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. دیدار دوم این دو تیم ساعت ۲۱ روز شنبه برگزار می‌شود.

کد N877645

وبگردی