آفتاب
نماینده اردبیل:

تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه در حال به بار نشستن است

تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه در حال به بار نشستن است

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه در حال به بار نشستن است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، کمال الدین پیرموذن با بیان اینکه شهد شیرین تعامل سازنده دولت با غرب را بزودی خواهیم چشید، گفت: امروزه هنر مدیران جامعه را پل زدن بین کشورها تعریف می کنند.

وی با بیان اینکه تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه را رهبربا ذکاوت نظام، برای دولت مقتدر به تصویر کشیده بود، افزود: نرمش قهرمانانه یکی از برنامه‌های اصلی دولت و خواست واقعی ملت نیز محسوب می شود.

پیرموذن با بیان اینکه با کیاست شجاعانه تیم غیور مذاکره کننده، مذاکرات به بار می نشیند و شهد شیرین آنرا خواهیم چشید، تصریح کرد: اگر آرزوی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران در جامعه را داریم و دغدغه اصلی ما تحقق حماسه و رشد اقتصادی و تامین فرصت های شغلی برای لشکر عظیم بیکاران کشور است، بایستی درسال دولت و ملت همدلی وهمزبانی، یار راستین دولت مدبر در این مبحث خطیر باشیم.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با هم نوایی، موفقیت در دیپلماسی‌های سیاسی و اقتصادی دیگر را رقم زنیم، خاطرنشان کرد: عموم ملت بطور عام و وکلای مجلس بطورخاص، نگاه خود را به مذاکرات بر اساس فراجناحی و منافع ملی تغییر دهند تا بتوانیم بساط بیکاری، تورم و انحصارطلبی و همچنین آسیب های اجتماعی را در کشور جمع کنیم.

پیرموذن با بیان اینکه باید دروازه‌های کشور را برای اکوتوریسم و توریسم و سرمایه گذاری خارجی و داخلی گشود و رشد ایران و تعالی ایرانیان را کلید زد، گفت: مشارکت جمعی در این امر عظیم، ضامن آینده ایران بزرگ اسلامی است.

وی اظهارامیدواری کرد: پیشرفت هایی درعرصه تولید، تجارت، عمران، فرهنگ، گردشگری و تکنولوژی در کشور پدید آید و بتوان سراسر جهان را به خود فراخواند و با همه نیکی ها و برکات، خود را پیوند زند.

انتهای پیام

کد N877313

وبگردی