آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی به گوانگجو

فیاضی: هدفمان قهرمانی در یونیورسیاد است

فیاضی: هدفمان قهرمانی در یونیورسیاد است

بازیکن باتجربه تیم والیبال دانشجویان ایران با تاکید بر این که هدف بازیکنان این تیم قهرمانی در رقابت‌های یونیورسیاد جهانی است، گفت: البته نباید با برد مقابل کانادا مغرور شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کره‌جنوبی، پوریا فیاضی درباره پیروزی تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل کانادا در اولین گام از رقابت‌های یونیورسیاد جهانی اظهار کرد: کانادا بسیار بانظم و با سرعت بالایی بازی می‌کرد اما مهم‌ترین ضعف آنها کمبود قدرتشان بود که باعث شد بتوانیم از سدشان مقتدرانه عبور کنیم. بازیکنان ما تجربه به مراتب بیشتری از تیم رقیب داشتند و با جو چنین مسابقاتی به خوبی آشنا بودند و همین امر باعث شد بتوانیم بازی یک طرفه‌ای را به معرض نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: البته بازیکنان کانادا در زمان‌هایی از بازی پا به پای ما آمدند و اگر غفلت می‌کردیم ممکن بود حتی بازنده شویم. نباید هیچ تیمی را در این رقابت‌ها دست کم بگیریم؛ چرا که غرور ممکن است به روند صعودیمان و کسب مدال طلا آسیب برساند.

فیاضی درباره شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: برخی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از بازیکنان ملی‌پوش خود نیز استفاده می‌کنند که همین امر کار ما را سخت‌تر می‌کند. البته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و درصددیم با کسب مدال طلا قدرت والیبال ایران را بار دیگر به جهان نشان دهیم. روسیه مهم‌ترین رقیب ما در این رقابت‌هاست که با این تیم نیز باید در مرحله گروهی بازی کنیم و مطمئنا از تمام توانمان برای شکست قهرمان دوره قبل استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N876580

وبگردی