آفتاب

مورینیو سخت‌ترین بازی‌های چلسی در فصل گذشته را معرفی کرد

مورینیو سخت‌ترین بازی‌های چلسی در فصل گذشته را معرفی کرد

سرمربی چلسی بازی با ساوث همپتون و منچسترسیتی را سخت‌ترین بازی‌های فصل گذشته تیمش نامید.

به گزارش ایسنا، چلسی فصل گذشته با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم توانست قهرمان لیگ برتر شود. آن‌ها علاوه بر لیگ برتر جام اتحادیه را نیز کسب کردند. آن‌ها این فصل کار سختی برای تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر دارند چرا که تمام مدعیان برای کسب قهرمانی دندان تیز کرده‌اند و بازیکنان بزرگی را به فهرست خود اضافه خواهند کرد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اعتراف کرد بازی با منچسترسیتی و ساوث‌همپتون سخت‌ترین دیدارهای آبی پوشان در فصل گذشته بوده است.

او درباره این موضوع گفت: سخت است بتوانم که دشوارترین بازی‌هایی که فصل گذشته انجام دادیم را برایتان بگویم ولی چون سوال کردید من هم این دو بازی که شما می‌خواهید را می‌گویم که منچسترسیتی و ساوثهمپتون بوده است. ما فصل گذشته برابر این دو تیم دو بازی سخت داشتیم. برابر آن‌ها شکست نخوردیم ولی آن‌ها را هم شکست ندادیم. دو بازی و دو تساوی حاصل بازی‌های ما با این دو تیم بود.

سرمربی چلسی ادامه داد: لیگ برتر در فصل آینده سخت‌ترین دوره خود را تجربه خواهد کرد. به نظر من تیم‌های خیلی خوبی در فصل آینده حضور خواهند داشت و رقابت بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای موفقیت در این کشور ذهنیت شما نقش مهمی دارد. حتی تیم‌هایی که بازیکنان بزرگی ندارند، با ذهنیت جنگنده و خاص می‌توانند به پیروزی برسند. هر بازی در لیگ برتر سخت است و تعیین کننده.

مورینیو درباره اینکه کدام لحظه از بازی‌های چلسی در فصل قبل را دوست داشت گفت: به نظر من ما از همان بازی نخست که برابر برنلی داشتیم نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم. گل آندره شورله در آن دیدار گل مورد علاقه من در چلسی بود. علاوه بر آن می‌خواهم گل اواخر مسابقه‌مان برابر کریستال پالاس به ثمر رسیدن را به عنوان مهم‌ترین گل تیمم در فصل گذشته انتخاب کنم.

انتهای پیام

کد N876200

وبگردی