آفتاب

چشمی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را به خاطر بزرگی‌اش انتخاب کردم

چشمی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلال را به خاطر بزرگی‌اش انتخاب کردم

هافبک دفاعی جدید استقلال می‌گوید به جز استقلال، از پر‌سپولیس و تیم‌های دیگر نیز پیشنهاد داشته است اما این تیم را به خاطر بزرگی‌اش انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزبه چشمی پس از حضور در محل باشگاه استقلال و پیش از عقد قراردادش با این تیم، گفت: رضایتنامه من یکسری مشکلات خاص خودش را داشت که روز گذشته (سه‌شنبه) خو‌شبختا‌نه حل شد و با توجه به توافقی که با استقلالی‌ها کرده بودیم به این جا آمدم تا صحبت‌هایمان را انجام دهیم. هنوز قراردادی با استقلالی‌ها امضا نکرده‌ام، ولی به‌ هر‌ حال برای مذاکره در این‌جا هستم و مشکلی برای حضورم در استقلال وجود ندارد.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ فو‌تبا‌ل ایران است و هر کسی آرزو دارد که در این تیم باشد. خوشحالم که در سن پایین به این تیم رسیده‌ام و خدا را شکر مشکلی برای حضور در این تیم ندارم.

هافبک دفاعی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که چرا به پر‌سپولیس نرفته و به استقلال آمده است، توضیح داد: من جز پر‌سپولیس از تیم‌های دیگر هم پیشنهاداتی داشته‌ام، اما استقلال را به خاطر بزرگی آن و این که آرزوی هر کسی است در این تیم حضور داشته باشد، انتخاب کرده‌ام. امیدوارم که بتوانم حمایت هو‌اد‌ا‌ران استقلال را جبران کنم.

چشمی در پایان و در پاسخ به این سوال که اهدافش در استقلال چیست، عنوان کرد: استقلال از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است و من مطمئن هستم که این تیم می‌تواند دل هو‌اد‌ا‌رانش را شاد کند. به شخصه هر جایی که مربی بخواهد به میدان می روم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N875786

وبگردی