آفتاب
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

پاداش جدید دولت برای تیم ملی والیبال ایران

پاداش جدید دولت برای تیم ملی والیبال ایران

معاون پشتیبانی و توسعه وزیر ورزش از اختصاص در مجموع سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به اعضای تیم والیبال ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی در گفتگو با این پایگاه با تایید خبر مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با پیگیری‌های محمود گودرزی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.

وی افزود: اسفند سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیات وزیران دو میلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران در نظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزيزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

مناف‌ هاشمی گفت: همه می‌دانیم هدف ملی‌پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت‌های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.

کد N875629

وبگردی