آفتاب

تفریغ بودجه سال 93 شهرداری تهران تقدیم شورای شهر شد

تفریغ بودجه سال 93 شهرداری تهران تقدیم شورای شهر شد

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: برای اولین بار در ابتدای تیر ماه تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری تهران تحویل شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امانی ضمن اشاره به روند تحویل تفریغ بودجه در سال‌های گذشته که همراه با تاخیر بوده است گفت: با توجه به حجم عملیات مالی و اصلاحیه بودجه که در روزهای پایانی سال گذشته تصویب شد بستن حساب ها و تهیه صورت‌های مالی کاری پیچیده و دشوار است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا گفت: خوشبختانه تفریغ بودجه شهرداری تا پایان سال 91 به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و تفریغ بودجه در سال 92 نیز مراحل پایانی تصویب را می گذراند.

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، امانی با اشاره به تعیین تاریخ مقرر در قوانین بالادستی جهت تحویل تفریغ بودجه به ماده 67 قانون شهرداری مصوب سال 1334 اشاره کرد که برابر آن شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به انجمن شهر تسلیم کند، افزود: حجم عملیات مالی – اندازه بودجه و تعدد واحدهای تابعه شهرداری طی 60 سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است که قابل مقایسه با تصویب این قانون نیست ولی در عین حال شهرداری تهران در راستای عمل به قانون و ایجاد شفافیت مالی هر سال تلاش کرده است تا به موعد مقرر قانونی نزدیکتر شود.

انتهای پیام

کد N875593

وبگردی