آفتاب

تاکید «حسینی‌بوشهری» بر تعامل حوزه‌های علمیه با دولتمردان

تاکید «حسینی‌بوشهری» بر تعامل حوزه‌های علمیه با دولتمردان

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به معضل عدم ثبات مدیریتی در قم تدوین برنامه بلند مدت استان را در این راستا راهگشا دانست و بر ضرورت تسریع در پروژه‌های عمرانی نیمه تمام قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با سرپرست استانداری قم با اشاره به ویژگی‌های مذهبی قم، وجود حرم کریمه اهل بیت (س) و حوزه‌های علمیه را مورد توجه قرار داد و گفت: این ویژگی‌ها قم را به ام القرای جهان تشیع تبدیل کرده است.

وی عقب ماندگی چند دهه‌ای استان قم را مورد توجه قرار داد و با بیان این‌که «این محرومیت از زمان رژیم پهلوی بر قم تحمیل شده است» افزود: مسئولان قم باید با جذب اعتبارات ملی این عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به معضل عدم ثبات مدیریتی در قم بر ترمیم خلأهای مدیریتی در این استان تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه بلند مدت به صورتی که مدیران جدید نیز ادامه کارهای مدیران قبلی را پیگیری کنند در این راستا راهگشا خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به ضرورت پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان و اهمیت بهره برداری آنها افزود: این طرح‌ها باید در اسرع وقت تکمیل و به نتیجه برسند و از فرسایشی شدن روند پیشرفت پروژه‌ها بایستی جلوگیری شود.

وی با اشاره به همراهی و تعامل حوزه‌های علمیه و علما با دولتمردان در پیشبرد اهداف عالی نظام تصریح کرد: هر اقدام مثبتی در مورد قم موجب خرسندی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و دلسوزان نظام است.

انتهای پیام

کد N875554

وبگردی