آفتاب
نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا؛

صعود آرژانتین به فینال با آتش بازی مقابل پاراگوئه

صعود آرژانتین به فینال با آتش بازی مقابل پاراگوئه

تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش ستاره‌هایش در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا برابر پاراگوئه به بردی پرگل دست یافت تا حریف شیلی در دیدار نهایی این مسابقات شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال کوپا آمه‌ریکا را ساعت ۴ بامداد امروز چهارشنبه تیم‌های ملی آرژانتین و پاراگوئه برگزار کردند که در پایان شاگردان تاتا مارتینو با حساب ۶ بر یک حریف خود را در هم کوبیدند تا راهی دیدار نهایی شده و حریف شیلی، میزبان مسابقات در فینال شوند.

نیمه اول این بازی با حساب ۲ بر یک به سود آرژانتین خاتمه یافت. در دقیقه ۱۵ بازی بود که مارکوس روخو روی ضربه ایستگاهی مسی در داخل محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با شوت خود نخستین گل بازی را به ثمر رساند. خاویر پاستوره در دقیقه ۲۷ فاصله را دو برابر کرد و او هم روی پاس مسی صاحب موقعیت گلزنی شد. در دقایق پایانی این نیمه پاراگوئه بهتر بازی کرد و در دقیقه ۴۳ توسط لوکاس باریوس یکی از گل‌ها را جبران کرد. او روی پاس اشتباه اوتامندی صاحب موقعیت گلزنی شد.

در نیمه دوم آرژانتین آتش بازی راه انداخت و ۴ گل دیگر نیز به ثمر رساند. آنخل دی ماریا در دقایق ۴۷ و ۵۳ دو بار دروازه حریف را باز کرد تا شیرازه تیم پاراگوئه کاملا از هم پاشیده شود. در دقیقه ۸۰ آگوئرو روی سانتر دی ماریا با ضربه سر گلزنی کرد و در دقیقه ۸۳ نیز ایگواین پس از فرار مسی و پاس این بازیکن برای ششمین بار دروازه پاراگوئه را فر ریخت. مسی با اینکه در این بازی گلزنی نکرد اما سه بار پاس گل داد.

کد N875121

وبگردی