آفتاب
با حضور هنرمندان و پژوهشگرانی از 10 کشور

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن، چهارشنبه افتتاح می‌شود

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن، چهارشنبه افتتاح می‌شود

بخش بین‌الملل بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، چهارشنبه 10 تیر در محل باغ موزه دفاع مقدس- بوستان کتاب، افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف گسترش همکاری‌های فرهنگی و قرآنی بین‌المللی، برگزار می‌شود.

بر این اساس بخش بین‌الملل بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران، با حضور 16 هنرمند و 8 پژوهشگر قرآنی از 10 کشور جهان کار خود را از چهارشنبه 10 تیر در محل باغ موزه دفاع مقدس- بوستان کتاب، آغاز خواهد کرد و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

این پژوهش‌گران و هنرمندان در رشته‌های صنایع‌دستی، کاشی کاری، خط نقاشی، عکاسی و خوشنویسی از کشورهای اندونزی، فرانسه، کویت، بوسنی، سوریه، افغانستان (هرات و کابل)، پاکستان (اسلام‌آباد و لاهور)، ترکیه، عراق و نیوزلند، هستند که پس از اعلام فراخوان رایزنی‌های فرهنگی و از میان 66 هنرمند داوطلب، برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران برگزیده شده‌اند.

بر اساس این گزارش، آیین افتتاحیه بخش بین‌الملل بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران با سخنرانی ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام حشتمی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و قرآنی کشورمان از ساعت 19 روز چهارشنبه 10 تیر در محل باغ موزه دفاع مقدس- بوستان کتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N874612

وبگردی