آفتاب
استعفا از سازمان سینمایی سوره پذیرفته شد

ادامه همکاری سهیل جهان‌بیگلری با دو نهاد زیرمجموعه حوزه هنری

ادامه همکاری سهیل جهان‌بیگلری با دو نهاد زیرمجموعه حوزه هنری

سهیل جهان بیگلری که به تازگی از سمت مديريت سازمان توسعه سينمايی سوره استعفا داده همچنان به عنوان رییس هیات مدیره موسسه «بهمن سبز» از دیگر مجموعه‌های حوزه هنری فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری شب گذشته ۸ تیرماه از تغییرات مدیریتی در این نهاد خبر داد و به خبرنگار مهر گفت که محمد حمزه‌زاده به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره و فاضل نظری به سمت معاون هنری حوزه هنری منصوب شده اند.

به گفته رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده در حالی به این سمت منصوب شد که چندی پیش سهیل جهان بیگلری از سمت مدیرعاملی سازمان توسعه سینمایی سوره استعفا داده بود.

و اما محمود کاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغاتی «بهمن سبز» در گفتگوی امروز خود با خبرنگار مهر درباره حضور سهیل جهان بیگلری در این موسسه گفت: سهیل جهان بیگلری به عنوان رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و تبلیغاتی «بهمن سبز» و رییس هیات مدیره موسسه هنرهای تصویری سوره فعال است و از تجربیات این مدیر سینمایی در حوزه سینما و سینماداری بهره می بریم.

سهیل جهان‌بیگلری از سال ۱۳۹۰ به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره در حوزه هنری فعال بوده و دبیری دوره‌های هفتم و هشتم جشنواره دینی رویش را به عهده داشته است و فیلم های «حوض نقاشی»، «حق سکوت»، «خسته نباشید»، «تاج محل»، «مزار شریف»، «فرشته ها با هم می آیند» و ...در دوران مدیریت جهان بیگلری تهیه و تولید شده است.

کد N874152

وبگردی