آفتاب

آماده باش ارتش صهیونیستی در پی زخمی شدن 4 صهیونیست در نزدیکی نابلس

آماده باش ارتش صهیونیستی در پی زخمی شدن 4 صهیونیست در نزدیکی نابلس

در اثر عملیات مقاومتی فلسطینیان در نزدیکی یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین در جنوب نابلس چهار شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم و حال یک نفر دیگر به شدت وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، در این حادثه یک خودروی فلسطینی با سرعت از کنار خودروی شهرک نشینان صهیونیست که در جاده شماره 60 میان شهرهای نابلس و رام الله در نزدیکی شهرک "شفوت راحیل" در حال حرکت بود، رد شد و یکی از سرنشینان این خودرو به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست تیراندازی کرد که منجر به زخمی شدن چهار سرنشین خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست شد که حال دو تن از آنها وخیم و حال یک نفر دیگر به شدت وخیم گزارش شده است.

"لوبا سمری" سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تیراندازی از داخل یک خودروی در حال حرکت به سمت خودروی صهیونیستی منجر به زخمی شدن چهار نفر شده است.

شاهدان عینی گزارش دادند که یک فروند هواپیمای نظامی صهیونیست‌های زخمی شده را برای درمان به مراکز درمانی انتقال دادند و نظامیان صهیونیستی کار جستجوی عاملان این تیراندازی را آغاز کردند و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

همزمان با این عملیات، رسانه‌های صهیونیستی از انفجار بمب در داخل خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک "بیت‌ایل" واقع در ورودی شمالی شهر رام‌الله و پس از آن تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها خبر دادند، اما اطلاعاتی درباره کشته یا زخمی شدن افراد در این حادثه منتشر نکردند.

شاهدان عینی تاکید کردند که نظامیان صهیونیستی جاده مجاور اردوگاه جلزون در نزدیکی شهرک بیت ایل را بستند و هواپیماهای این رژیم به شکل گسترده‌ای بر فراز روستاهای شرق رام‌الله به پرواز درآمدند.

در همین حال، فعالان فلسطینی در پایگاه‌های ارتباط جمعی از صاحبان مغازه‌های منطقه مجاور شهرک بیت ایل خواستند که محتویات دوربین‌های مدار بسته مغازه‌های خود را پاک کنند؛ چراکه احتمال مصادره آنها توسط نظامیان صهیونیستی با هدف شناسایی مجریان عملیات از طریق فیلم‌های ضبط شده توسط این دوربین‌ها وجود دارد.

ارتش صهیونیستی در همین راستا در برج‌های نظامی شهرک‌های مجدالیم، تبوح، راحلیم و نووی نحمیا در جنوب نابلس و شمال رام‌الله به حالت آماده باش کامل درآمدند و از شهرک‌نشینان صهیونیست خواستند که به خاطر احتمال نفوذ مبارزان فلسطینی به این مناطق، از منازل خود خارج نشوند.

همچنین شبکه العهد اعلام کرد که در مجتمع شهرک‌های غوش عتصیون در شمال الخلیل نیز حالت آماده باش اعلام شده و از شهرک نشینان خواسته شده تنها در مواقع ضروری از خانه خارج شوند.

شهرک شفوت راحیل در سال 1992 در پشت شهرک شیلو در اراضی روستاهای قریوت، جالود و ترمسعیا احداث شد و اکثر ساکنان آن از صهیونیست‌های تندرو هستند. شهرک بیت ایل نیز در شمال شهر رام‌الله و در مجاورت اردوگاه آوارگان فلسطینی جلزون واقع شده است.

انتهای پیام

کد N874124

وبگردی