آفتاب
درخواست پلیس از شهروندان؛

سارق زاغ زن را شناسایی کنید

سارق زاغ زن را شناسایی کنید

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر سارق زاغ زن از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۳۱ اردیبهشت ۹۴ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۸ تهران نو به مأموران اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مدارک شناسایی، ۲۵۰ هزار تومان وجه نقد، ۱۰ هزار دلار آمریکا و... به شیوه داخل خودرو و در زمان پارک خودرو سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ به همراه همسرم از سفر خارج از کشور به ایران برگشتیم؛ در زمان خروج از فرودگاه حضرت امام به داخل پارکینگ فرودگاه رفته و با ماشین شخصی خود که در طول مسافرت در آنجا پارک شده بود به سمت محل سکونت خود در شرق تهران حرکت کردیم؛ در خیابان تهران نو بود که به همراه همسرم و برای انجام خرید منزل، ماشین را برای دقایقی در کنار خیابان تهران نو پارک کرده و با گذشت دقایقی و پس از انجام خرید به محل پارک خودرو مراجعه کردیم اما در کمال تعجب متوجه سرقت کیف دستی از صندلی عقب ماشین شدم.

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر اینکه در زمان ترک خودرو چند جوان در نزدیکی خودروی وی تردد داشته اند، کارآگاهان احتمال دادند که به احتمال بسیار زیاد این سرقت می بایست به شیوه زاغ زنی انجام شده باشد.

در ادامه و با بررسی صحنه سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مراکز تجاری محل سرقت شدند که سیستم دوربین های مداربسته در آن پیش بینی شده بود؛ با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته پیش بینی شده در خارج از این مرکز تجاری (سوپر مارکت)، کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی حدودا ۲۵ ساله در زمان تعقیب مالباخته شدند؛  تصاویر این جوان را نشان می داد که پس از مدتی تعقیب به محل پارک خودرو مالباخته مراجعه کرده  و در یک زمان بسیار کوتاه اقدام به سرقت کیف از صندلی عقب می کند .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر این سارق جوان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۸۷۸ در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

کد N873703

وبگردی