آفتاب

حضور انتشارات اسوه با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

حضور انتشارات اسوه با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

مدیرعامل انتشارات اسوه از ارائه 300 عنوان کتاب به همراه قرآن‌های نفیس، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

مدیرعامل انتشارات اسوه از ارائه 300 عنوان کتاب به همراه قرآن‌های نفیس، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ناصر بابامحمدی مدیرعامل انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقبال نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و کانون‌های مذهبی از برگزاری نمایشگاه‌های علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان در تهران و شهرستان‌ها اظهار کرد: انتشارات اسوه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در باغ موزه دفاع مقدس حضور فعالی دارد.

وی گفت: این انتشارات با دارا بودن غرفه‌ای به مساحت 80 متر مربع به عرضه 300 عنوان کتاب به همراه قرآن‌های نفیس، در باغ موزه دفاع مقدس مبادرت کرده است.

به گفته مدیرعامل انتشارات اسوه، محصولات قرآنی این انتشارات در تهران، در مرکز صداوسیما، پارک پلیس و نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته شده است.

بابامحمدی درباره برگزاری نمایشگاه‌های علوم قرآنی در شهرستان‌ها نیز متذکر شد: نمایشگاه علوم قرآنی انتشارات اسوه در شهرهای شیراز، بیرجند و قم دایر شده است و هفته آینده نیز محصولات قرآنی این انتشارات در شهر عسلویه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که انتشارات اسوه از نظر کیفیت و کمیت توانسته است استقبال و اعتماد مردم را به خود جلب کند، گفت: در حال حاضر 6 گونه اثر هنری و ماندگار با قاب و جلد چرمی برای کلام الله مجید توانسته است، استقبال بسیاری از مردم را به خود در نمایشگاه‌های علوم قرآنی جلب کند.

مدیرعامل انتشارات اسوه در پایان با اشاره به ارائه بیش از 300 عنوان کتاب در نمایشگاه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: استقبال علاقه مندان قرآنی به دو کار جدید قرآن چهاررنگ با ترجمه جدید در نمایشگاه‌های قرآنی تهران و شهرستان‌ها در ایام ماه مبارک رمضان قابل توجه است.

انتهای پیام

کد N873071

وبگردی