آفتاب

نبیل العربی فردا در مسکو دیدگاه عربی درباره پایان اشغال‌گری اسرائیل را مطرح می‌کند

نبیل العربی فردا در مسکو دیدگاه عربی درباره پایان اشغال‌گری اسرائیل را مطرح می‌کند

اتحادیه عرب اعلام کرد که دبیرکل این اتحادیه دیدگاه جامع عربی را در مورد تلاش برای پایان اشغالگری‌های رژیم صیهونیستی به سازمان ملل و به مسوولان روس مطرح خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، اتحادیه عرب اعلام کرد که نبیل العربی، دبیرکل این اتحادیه دیدگاه جامع عربی را در مورد تلاش‌های پایان اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی به نشست‌های کمیسیون سازمان ملل که در مورد برخورداری مردم فلسطین از حقوق غیرقابل مناقشه‌شان است و همچنین به مسوولان روس در جریان سفرش به مسکو که از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود، مطرح خواهد کرد.

در همین حال، محمد صبیح، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین گفت که مشارکت دبیرکل در نشست‌های کمیسیون ذی‌ربط سازمان ملل در مورد برخورداری مردم فلسطین از حقوق غیرقابل مناقشه نشانگر تاکید او بر رایزنی و هماهنگی با سازمان ملل برای حمایت از حقوق مردم فلسطین است.

وی افزود که این نشست‌ها فرصتی برای رایزنی با رهبران و مقامات در مسکو است. چراکه مسکو عضو دائم شورای امنیت است و این نشست برای تحرکات عربی جهت طرح پیش‌نویس قطعنامه‌ای جدید و شورای امنیت جهت پایان اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی و تعیین سقف زمانی برای این امر مفید خواهد بود.

انتهای پیام

کد N872966

وبگردی