آفتاب

لاریجانی: ایران را مجبور نکنید که در روند فعالیت های هسته ای خود سرعت بیشتری بگیرد

لاریجانی: ایران را مجبور نکنید که در روند فعالیت های هسته ای خود سرعت بیشتری بگیرد

رئیس مجلس گفت:قوه‌ قضاییه نقش ممتازی در اجرای عدالت داشته است.

به گزارش خبر آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش قوه قضائیه که در سالن اجلاس سران برگزار می شود گفت: قوه‌ قضاییه نقش ممتازی در اجرای عدالت داشته است. ملت و کشور ایران با این همه کارشکنی از سوی دشمنان اراده اش قوی تر شد. علت اینکه حوادث تحمیلی نتوانست ملت ایران را از پای درآورد ریشه دار بودن آنها است که با تدبیر این حوادث را پشتیبان خود قرار دهند. ملت ایران در قبال مسایل مختلف راه خود را گم نکرده است. هوشمندی رهبر انقلاب در جهت دادن اراده و ایستادگی ملت موثر است.

رئیس مجلس همچنین گفت: رفتار آمریکا در پذیرایی تروریست ها هیچ توجیهی ندارد. باید درداخل کشور سازو کارهای حقوقی تهیه کرد که این کشورها ی حامی تروریست تاوان اشتباهاتشان را بدهند.اگر نیاز به قانون گذاری دارد حاضریم کمک کنیم.

لاریجانی تاکید کرد: کشورهای غربی باید تاوان پذیرایی از تروریست ها را بپردازند. آنها از راه های مختلف در مقابله با ایران ناامید شدند و تقاضای مذاکره با ایران کردند و به حق غنی سازی در کشور اذعان کردند. تحریم های فلج کننده ذهن آنها را فلج کرد و در نهایت از ایده خود دست کشیدند. آمریکایی ها این روزها ژست می گیرند . در مذاکرات ، موضوع اصلی تحقیق و توسعه و غنی سازی است که نباید لطمه بخورد. یکبار دیگر جریان های غربی در برابر ابران دچار اشتباه نشوند و تصور نکنید ایران امروز نیازمند توافق است. ما استقبال می کنیم چون برآی همه خوب است. ابران را  مجبور نکنید سرعت بیشتری در روند فعالیت های هسته ای خود بگیرد.

ادامه دارد...

2929

کد N871650

وبگردی