آفتاب
محمدقسیم عثمانی:

رسانه‌های بین‌المللی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق مربوط به تروریسم هستند

رسانه‌های بین‌المللی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق مربوط به تروریسم هستند

نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل این‌که صهیونیست‌های غاصب و تروریست، رسانه‌های بین‌المللی را در اختیار دارند، حقایق وارونه جلوه داده می‌شود و ایران به عنوان حامی ترور و تروریسم در جهان معرفی می‌شود.

نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل این‌که صهیونیست‌های غاصب و تروریست، رسانه‌های بین‌المللی را در اختیار دارند، حقایق وارونه جلوه داده می‌شود و ایران به عنوان حامی ترور و تروریسم در جهان معرفی می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمدقسیم عثمانی خاطرنشان کرد: ایران بیشترین هزینه و قربانی را در مسئله ترور و تروریسم داد ولی به دلیل در اختیار داشتن رسانه‌ها توسط صهیونیست‌ها، این حقیقت وارونه جلوه داده می‌شود، گویی ایران حامی ترور و تروریسم در جهان است.

وی افزود: در مسئله ترور هم بیشترین هزینه را در سطح دنیا داده‌ایم و هم بیشترین قربانی را داشتیم ولی با توجه به اینکه عمدتا رسانه‌های غرب در دست صهیونیست‌ها است، همیشه عکس این حقیقت جلوه داده شده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها افکار عمومی جهان را به دروغ مملو از ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی کرده‌اند.

این نماینده اهل تسنن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رسانه‌های صهیونیستی غرب با وارونه و نادرست جلوه دادن حقیقت به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی ایران حامی تروریسم است.

وی حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی را خواستار شد و افزود: حضور جدی‌تر نمایندگان کشورمان در نهادها و مجامع بین‌المللی مانع ترویج ایران‌هراسی و اسلام هراسی است. حضور فعال مسئولان جمهوری اسلامی ایران در مجامع و نهادهای بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر و ترور می‌تواند بخشی از سم‌پاشی صهیونیست‌ها و رسانه‌های مغرض غرب بر ضد کشورمان را اصلاح کند و تغییر دهد.

وی متولیان مبارزه با تروریسم را به استفاده بیشتر و گسترده‌تر از رسانه‌های جمعی فراخواند و افزود: هر قدر بتوانیم در حوزه اطلاع‌رسانی، بیشتر فعال باشیم می‌توانیم واقعیت و حقایق عمیق‌تر و بیشتری را به جهانیان انتقال دهیم و اثر مطالب کذب و دروغین نظام رسانه‌ای صهیونیست را بیشتر از قبل از بین ببریم و کمرنگ‌تر کنیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس با اشاره به ظرفیت کنگره بین‌المللی 17000 هزار شهید ترور برای مبارزه همه‌جانبه با تروریسم گفت: دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور هم به ایران در مسیر مبارزه با تروریسم محوریت می‌دهد و هم تروریسم واقعی و غیرواقعی را بهتر به جهانیان می‌شناساند.

وی با ابراز ناامیدی از اقدامات سازمان‌های بین‌المللی و در راس آن‌ها سازمان ملل متحد گفت: بنده هیچ حسابی روی سازمان ملل برای حمایت از حقیقت و مظلومان باز نمی‌کنم. این سازمان کاملا در یَد قدرت‌های استکباری است و ابزاری برای توجیه خواسته‌های آمریکا و این کشورهاست.

وی با قطع امید از اصلاح رویکردهای سازمان ملل اظهار کرد: معتقدم جمهوری اسلامی ایران هر کاری انجام دهد، نمی‌تواند رویکردها و رویه‌های سازمان ملل را تغییر و اصلاح کند اما می‌تواند در افکار و اذهان عمومی ملت‌های آزادی‌خواه تاثیرگذار باشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ارتقای کیفی این کنگره تاثیر خوبی در ایجاد همگرایی بین کشورهای قربانی تروریسم و جمهوری اسلامی ایران دارد. کیفی‌تر و کارشناسی‌تر شدن کنگره و استفاده از متخصصان فن از سراسر جهان، تاثیر این کنگره را بیشتر می‌کند.

وی انعکاس وسیع رویدادهای مربوط به این کنگره را موجب آگاه‌شدن وجدان‌های بیدار دانست و تصریح کرد: باید اصل کنگره و رویدادهای آن را با فراگیری بیشتری رسانه‌ای کرد. هر قدر انعکاس رسانه‌ای کنگره بیشتر شود تعداد افرادی که دنبال محتوا، حقیقت و جزییات بیشتری هستند، افزایش می‌یابد، این اتفاق به معنای رسیدن برگزارکنندگان به اهداف تعیین شده است.

انتهای پیام

کد N870335

وبگردی