آفتاب

راه‌چمنی: تریبون‌دارها وحدت کشور را دچار خدشه نکنند

راه‌چمنی: تریبون‌دارها وحدت کشور را دچار خدشه نکنند

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به نقش تریبون‌ها و تریبون‌دارها در ایجاد وحدت درکشور گفت: نباید تریبونها را به افراد تندرو و افراطی سپرد.

محمدرضا راه چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به نظام و کسانی که مایلند در کشور وحدت و همدلی حکمفرما شود باید به بیانات رهبری توجه کنند، گفت: در کشور ما فرمایشات رهبری فصل الخطاب است.

وی در ادامه افزود: کسانی که در این کشور تریبون دارند چه در مجلس، چه در رسانه‌ها ، چه در نماز جمعه باید به نحوی عمل کنند که به اختلاف سلیقه‌ها دامن زده نشود و وحدت کشور دچار خدشه نشود.

این فعال سیاسی همچنین خاطر نشان کرد: باید تلاش شود که در سال همدلی و همزبانی،‌همکاری و همدلی بیشتری ایجاد شود و نباید از تریبون ها برای افزایش اختلاف استفاده کرد.

راه چمنی با اشاره به اینکه نباید در رسانه‌ها از افراد تندرو که توجهی به رهنمودهای رهبری ندارند استفاده شود، خاطر نشان کرد: رسانه ملی نیز از افرادی که منافع جناحی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند اسفاده نکند. همچنین افرادی که پیش از خطبه های نماز جمعه انتخاب می‌شوند باید افرادی معتدل باشد که در راستای فرمایشات رهبری عمل می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد همدلی در کشور گفت:‌ رسانه ها هم می توانند این فرهنگ را تبلیغ کنند که استفاده از تریبون ها موجب تشدید اختلافات در کشور نشود.

به گفته وی، رهبری مصالح کلی کشور را به خوبی تشکیل داده و امسال را همدلی و همزبانی نام نهادند و کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اکنون بحث مذاکرات هسته‌ای و اجرای اقتصاد مقاومتی مطرح است. کشور همچنین دارای مشکلات اقتصادی است و در منطقه نیز گروه‌های تروریستی فعالیت زیادی دارند بنابراین باید در کشور بین سلایق سیاسی اتحاد حاکم باشد.

راه چمنی در پایان خاطر نشان کرد: باید از طرح موضوعاتی که موجب تشدید اختلافات می‌شود، پرهیز و از تریبون‌ها برای ایجاد وحدت و همکاری استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N869957

وبگردی