آفتاب

اتحادیه عرب خواهان آزادی فوری یک اسیر فلسطینی

اتحادیه عرب خواهان آزادی فوری یک اسیر فلسطینی

اتحادیه عرب خواستار آزادی فوری خضر عدنان شد که از 51 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اتحادیه عرب در بیانیه‌ای تصریح کرد که عدنان ساکن شهرک عرابه در جریان بازداشت در سال 2011 بیش از دو ماه در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زد تا در نهایت بر رژیم صهیونیستی پیروز شد و اسرائیل مجبور به آزادی وی گردید.

اتحادیه عرب اعلام کرد، رژیم صهیونیستی اخیرا بار دیگر شیخ خضر عدنان را بازداشت و بدون هیچ محاکمه و تفهیم اتهامی او را به اسارت در آورد و در نهایت شیخ عدنان در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زد. این اتحادیه هشدار داد که هم‌اکنون پس از گذشت 51 روز از اعتصاب غذای عدنان، وضعیت وی بسیار ناگوار است و روز به روز هم بدتر می‌شود و زندگی وی با خطراتی جدی روبرو است.

اتحادیه عرب اقدامات و سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه صدها اسیر فلسطینی در زندان ها را محکوم کرد و از تمامی سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای مدافع حقوق بشر و مراکز حقوقی بین المللی خواست سریعا وارد عمل شده و جلوی ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه شیخ خضر عدنان را بگیرند.

انتهای پیام

کد N868571

وبگردی